قصۀ «پانی و پِنی» نویسنده «مریم قمی بزرگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam ghomi

در هوای صاف و دلچسب بهاری وقتی پانی و پِنی در جنگل مشغول بازی کردن با دوستانشان بودند، ناگهان بلبلِ خوش‌رنگ با نگرانی به سمت پانی و پِنی آمد و گفت: «‌پانی و پِنی مهربان، پدرت پایش آسیب دیده است، او برای درست کردنِ سقفِ کلبه از نردبان بالا رفته بود که افتاد.»

داستان «صبحانه» نویسنده «محمدرضا سابقی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohamadreza sabeghi

داستانی رو که میخوام براتون تعریف کنم بیشتر یه خاطره‌س که برای خودم اتفاق افتاده اما از همین الان بهتون بگم انتظار نکتات پندآموز و پند اخلاقی پنهان در سطور یک متن رو نداشته باشید ! همونطور که گفتم این صرفا یه خاطرس که امیدوارم شنیدنش برای شما خالی از لطف نباشه.

داستان «ملاقات» نویسنده «حمید نیسی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hamid neisi

ساکت و بی حرکت روی تخت می نشینم، اندوهی تلخ و سمج یکسر بر دلم پنجه می کشد، مات مات به تمام چیزهایی که می بینم خیره می شوم و تشویشی فزاینده رفته رفته در من بیدار می گردد. با خشم گوشه ی سبیل و لبانم را می جوم. صدای زوزه ی باد در پشت در است.

داستان «شکوفه‌های سیب» نویسنده «حدیث کریمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hadis karimi

مامان وقتی صحبت عروسی می شود ، صورتش گل می اندازد و چشم هایش می خندد. انگار تنها با ازدواج من حال دنیا خوب می شود ؛ زاینده رود، کارون و هامون  پر آب می شود،  خشکسالی ، گرانی تمام می شود ...تمام دنیا منتظر است تا ببیند دختر یکی یک دانه ملوک با چه کسی ، چه قیافه و چه مقام و منزلتی، منصب و اصالتی ازدواج می کند!

داستان «من یه کفتربازم» نویسنده «مهناز پارسا»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahnaz parsaa

خوب من باید چکار می کردم؟ حالا که دیگر همه چیز گذشته.. چند روز است دارم به این فکر می کنم که کجا بروم؟ دیروز تو خیابانِ حافظ نزدیک جگرکی خیام ایستاده بودم که ناگهان چشمم به عبدولی افتاد.. عبدولی با آن صورت سیاه سوخته ، قد بلند و هیکل گنده اش از سر خیابان تند تند می دوید.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692