داستان «شلیک دو گلوله» نویسنده «محمد جواد محمدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohamadjavad mohamadi

به عنوان‌جانشین سرهنگ حسینی کلانتری را تحویل گرفته بودم. من هم دوسال بیشتر به بازنشستگی ام با درجه سرهنگی نمانده بود.وقتی کشوی میزم را باز کردم چشمم به یک پرونده نسبتا لاغر خوردکه روی آن نوشته شده بود: پرونده مختومه شود. بایگانی راکد. امضا:سرهنگ حسینی . او درگزارش خود که روی پرونده گذاشته بود چنین نوشته بود:

داستان «تپه گل نگاشته» نویسنده «مرضیه عزیزی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

marzieh azizi

راننده جوان با دیدنش صدای موزیکش را قطع کرد.سوسن  باوقاری آمیخته با خودپسندی ، در را باز کرد .ابتدا پای چپش با پاچه تیز اتو شده که مزین به کفش چرم اصل تبریز وعاری از ذره‌ای گرد و غبار‌بود، داخل ماشین گذاشت .

داستان «کلاغ خوش‌یمن» نویسنده «مهدیه مددکار»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahdiyeh madadkar

طاووس هندی زیبا با پرهای سبز و سینه آبی اش خرامان پا به حیاط خانه گذاشت. هوا هنوزکاملا سرد نشده بود فقط کمی باد می آمد. نگاهش سر  درخت چنار بزرگ در حیاط همسایه که با فنس از حیاط خانه صاحبش جدا شده بود به کلاغ سیاهی افتاد که قوز کرده و درخود فرورفته بود. پوزخندی زد.همانموقع صدایی ازپشت سر شنید، صاحبش بود. کمی گندم و سبزیجات جلویش گذاشت.طاووس بالهایش را برایش بازکرد و قری به سرو گردنش داد.

داستان «گلِ یخ» نویسنده «صدیقه پاشایی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

sedigheh pashaei

آسمان می غرید و رعدوبرق با صدای مهیب اش مانند خنجری سینه آسمان را می شکافت. باران دیوانه وار میبارید و تن خشک درختان را می شست. زمین دهان باز کرده بود و با ولع تمام آب را در سینه گرمش برای به ثمر رساندن درختانی که به خواب زمستانی رفته بودند جای میداد تا بهاری سبز را  به تن عریان درختان هدیه دهد .

داستان «یک روز از پایان تابستان» نویسنده «سولماز افسری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

مریم  گیج و بی هدف دو گوشه روسری اش را کشید و گره اش را محکم تر کرد. بعد دست برد به چفتی قفل و در را باز کرد. یک پایش را گذاشت بیرون در و چشم چرخاند توی کوچه خلوت اول صبح . دور تر مشتی اکبر را دید که روی دو زانو نیم خیز شده بود و قفل کرکره مغازه بقالی را باز می کرد.

داستان «تابلوی بدون چشم» نویسنده «آرزو معظمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

arezoo moazami

صدای زنگ تلفن در خانه می‌پیچد. لرزشی را در سراسر بدنش احساس می‌کند و سریع رویش را به‌سمت تلفن برمی‌گرداند. به آن نگاه می‌کند و شانه‌هایش را بالا می‌اندازد. تلفن مصّرانه زنگ می‌زند. مثل این است که داخل گوشش دو جسم فلزی با سرعت به‌هم می‌خورند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692