جستار «اندر احوالات کوچه علی‌چپ» «زویا قلی پور»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zoya gholipoorr

کوچۀ علی‌چپ یکی از بهترین اکتشافات و اختراعات بشر بوده که همواره محل سکونت و عبور رهگذرانی ست که یارای حمل بار سنگین واکنش مثبت و پرداخت دنگ، چه مالی چه رفتاری را ندارند و نوبت خودشان که می‌شود به کوچۀ بی‌انتهای علی‌چپ پا می‌نهند و برای همیشه یا تا زمانی که کارشان دوباره گیر کند همانجا بیتوته می‌کنند.

نخستین جشنواره‌ی منطقه‌ای شعر لکی واته به کار خود پایان داد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

مراسم پایانی نخستین جشنواره‌ی منطقه‌ای شعر لکی واته ساعت ۱۵ روز ۱۹ اسفند ماه، در سالن همایشات اداره‌ی فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.
در این مراسم که بدون هیچ کمک و همیاری و همکاری از سوی ارگان‌های دولتی و با حضور جمع کثیری از اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد، خانم "تیام گودرزی" مجری مطرح بروجردی، گرداننده‌ی بخش‌های مختلف و متنوع این آیین بود.

چهارمین کتاب مجتبی تجلی منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ketab tajali

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) در مشهد، گُناباد با نام تاریخی کُناباد مرکز شهرستان گناباد واقع در جنوب استان خراسان رضوی و در فاصله ۲۷۰ کیلومتری مشهد مقدس است.

ناداستان «خسی در میعاد» «آرزو معظمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

arezoo moazami

هفتۀ گذشته بعد از چند سال با یکی از اقوام به‌خاطر نذری که داشتیم به مشهد رفتیم. دلم می‌خواست در حرمی که هزاران‌هزار نفر به دعا مشغول هستند دمی با خودم خلوت کنم و دعا بخوانم. شوقی داشتم که انگار به دیدار دوست می‌روم، به میعادگاه. شب با قطار رفته بودیم و صدای تَلق‌تَلق قطار برایم زمزمه‌ای گوشنواز شده بود.

جستار «اسطوره‌سازی سینمای نوین ملل، برپایه هالیوودیسم» «محمد محمدی‌زاده»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohamad mohamadizadeh

اسطوره را نمی‌توان تعریف کرد چون از مفاهیم سیال است. اسطوره مثل بحث فیل مولانا است؛ هر فردی از چیزی می‌گوید و زبان‌شناس، جامعه‌شناس و مردم شناس نظر متفاوتی دارند. ولی وقتی این آرا بررسی می‌شود نظر «الیاده» در جهان شرق است که به دید او نزدیک‌تر است. او اسطوره را یک روایت مقدس می‌داند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692