داستان «اسراف یعنی چی؟» نویسنده «رها فلاحی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

raha faLlahi

- اسراف یعنی چی؟!

پدر زهرا رو به او کرد و با لبخندی بر لب و مهر و محبتی که در چشمانش می‌درخشید گفت: اسراف یعنی زیاده روی، یعنی حیف و میل کردن! یعنی بیش از نیازت استفاده کنی!

داستان «جوجه گنجشک دانا» نویسنده «نارین یوسفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

narin yoosefi

یکی بود، یکی نبود. غیر از خدا هیچ کس نبود. جوجه گنجشکی بود، که هنوز پرواز یاد نگرفته بود. جوجه گنجشک قصه ی ما، خیلی دوست داشت پرواز کند. جوجه گنجشک هر روز می رفت روی سنگها، اما دو بال که می زد، دیگر نمی توانست پرواز کند.

قصه «هديه‌اي بنام ماه» نویسنده «علی پاینده»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ali payandeh

روزي روزگاري، نه خيلي سال پيش، بلکه در همين زمان هاي اخير، دختر بچه اي، نه در سرزميني دور، بلکه يک جايي همين دور و بر خودمان زندگي مي کرد. اما اين دختر بچه شباهتي عجيب با تمام دختر بچه هاي قصه هاي تاريخ داشت.

داستان «راز پشت پرده» نویسنده « زهرا اعلمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zahra alami

دور تا دور حیاط، باغچه باریکی بود. گل‌های باغچه هر کدام به رنگ یکی از مدادهای جعبه مداد رنگی بودند. علی و نیما با دوچرخه‌هایشان بازی میکردند و دور حوض دایره‌ای شکلی، به رنگ دریا که در آن فواره‌ای مانند خرطوم فیل آب به داخل حوض می‌پاشید، می‌چرخیدند.

داستان «آینه و شمعدان» نویسنده «فرزانه عرب کوهستانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

farzaneh arab

در روستای باصفا و دلبازی پیرزنی زندگی می‌کرد که همه او را به اسم خاله پوران می‌شناختند. او یک دست آینه و شمعدان داشت، همه او را به زنی پاک، مقدس و خوشبخت می‌دانستند. برای همین به عقیده‌ای که داشتند، در عروسی‌هایشان از آن استفاده می‌کردند. به دلیل اینکه اگر از آن آینه و شمعدان استفاده کنند حتما عروس و داماد هم خوشبخت می‌شوند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692