داستان «رقابت ملایم» نویسنده «یاسمن ناطقی» 15ساله

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

yasaman nateghi

زیر سایه­ ی درخت مجنون، همزمان که نسیم شمالی، صورتم را نوازش می­کرد، در حال تماشای رودخانه ­ای بودم که جریانش رو به جلو بود؛ رو به انتها؛ رو به دریایی بی­کران. دریایی که در آن، انتها معنایی نداشت. سنگی برداشتم و به سمت رودخانه پرتاب کردم. سنگِ سخت، آرام­آرام تسلیم رودخانه ­­ای شد که جز موج­هایی دایره ­وار، تفاوتی در جریانش ایجاد نکرد.

داستان «هراس» نویسنده «فاطمه زرآور»14 ساله

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh zaravar

کوچه خلوت بود. گه گاهی یک ماشین رد میشد.  آرش، جوانی بلند قد بود که همراه با رضا، جوانی کوتاه قد و عینکی، راه میرفت. هر دو ماسک زده بودند و گرم صحبت بودند. ناگهان صدایی توجه آنها را به خود جلب کرد. مردی قوی هیکل، در حال کتک زدن یک نوجوان بود. نوجوان ناله میکرد و کمک میخواست.

داستان «یک مساوی یک نیست» نویسنده «یاسمن ناطقی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

yasaman nateghiهمراه عصبانیّتی تواَم با پشیمانی، از میان ازدحامی از دست‌هایِ خواهانِ محبت و صداهایِ چشم‌انتظار می-گذشتم. پیرمردی کنارِ جوی آب، به کاسه‌ای ترک‌خورده چشم دوخته بود که تنها سکه‌ای پانصد تومانی در آن دیده می‌شد. مادری با وسواسی آمیخته با عشق، دستکش‌ها و شالگردن‌ها را مرتّب می‌کرد و پسر جوانی به میزی که انواع شارژرها و هندزفری‌ها و هدفون‌ها بر روی آن بود، تکیه داده و منتظر خالی‌شدنش بود.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692