داستان «لقمه» نویسنده «گیتا بختیاری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

gita bakhtiariiیک هفته پیش وقتی می‌گفتیم و می‌خندیدیم  لقمه پرید تو گلویش، دست انداختم و هی محکم کوبیدم  پشتش، اما مُرد. اصلا یادم نیست آن لحظه صورتش، چه جوری بود، من فقط با فریاد، میزدم تا لقمه از گلوش بیرون بیاید نه اینکه از او بدم می‌آمد، نه، بخدا میزدم تا نمیرد، اما مرد؛ تمام سعی‌ام را کردم، با اینکه دهانش همیشه بوی بدی میداد تنفس مصنوعی دهان به دهان هم دادم آنقدر که نزدیک بود  باعث ترکیدگی شش‌هایش شوم! مرگ غم‌انگیزی بود.

داستان «دلخوشی» نویسنده «زهرا کرمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zahra karamiiاز خواب بیدار نشده می‌رود سراغ کتاب‌هایش. می‌خواهد امروز کتابی قطورتر بخواند. شاید جنایت و مکافات یا... به قفسه‌ها که می‌رسد وا می‌رود. کتابی آنجا نیست. دست می‌کشد جای خالی‌شان، گویی باورش نشده هنوز. چندتایی از کتابها امانت بوده. از اتاق بیرون می‌رود.

داستان «بیرون از دنیا» نویسنده «مسعود یوسفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

masood yosefiمرد به حفاظ  نرده ای فروشگاه تکیه داد و بعد  دستی به میان  موهای خیس خود کشید. سعی کرد با تکان دادن دست  خود کمی از خیسی موهای خود را  کم کند.اما بعد از چند دقیقه متوجه بی فایده بودن کار خود شد و از آن دست کشید.

داستان «گم و گور» نویسنده «مریم آمارلو»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam amarlooپدربزرگ آلزایمردارد، برای همین در آسایشگاهی زندگی می کند که من، هراز گاهی به سراغش می روم تا اورا به خانه اش برگردانم وخودم تیماردارش شوم .با اینکه من هم مثل بقیه ،درگیرروزمره گیهای زندگی هستم ولی این کاررا انجام می دهم، تا به این شیوه دوست داشتننم را به او فهمانده باشم.

داستان «تلنبار» نویسنده «روناک سیفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzوقتی نادر صبح زود رفت سر کار او بیدار بود . اما نخواست بلند شود . هم چنان چشمانش را روی هم گذاشت تا صدای بسته شدن در را شنید. قبل از ماه عسلشان گذاشته بودش توی کمد زیر کتاب ها. حالا روی تخت نشسته وبا خودش کلنجار می رفت .

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692