داستان «زن پاگنده» نویسنده «اکرم جلوداری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzسر چهار راه،کنار بساط چای فروش ایستاده بودم؛ تا بعد از دو ساعت راه طی کردن، یک استکان چای تازه نوش جان کنم. همیشه فلاسک همراه دارم؛ اما در این فصل و اول صبح، چای تازه را ترجیح می دهم.

داستان «درخت جهالت» نویسنده «هدایت سیستانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzدر منطقه‌ای از دنیا بیابانی وجود داشت که در میان آن یک درخت بود، اما درختی پر بار و عظیم. مردم آن منطقه از دنیا اعتقاداتی عجیب و گاه خرافی بسیار داشتند. آن‌ها معتقد بودند که آن درخت متبرک و آرزوهایشان را براورده می‌کند. همه روزه عدهٔ زیادی به زیارت درخت می‌رفتند و هنگامی که باز می‌گشتند در تمام شهر خبری می‌پیچید که یک آرزو براورده شده است.

داستان «سوپ سنگ» نویسنده «آتسا شاملو»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

atsa shamlooبر اساس یک قصه قدیمی از کشور پرتغال

روزی از روزها، وقتی خورشید در حال بالا آمدن بود، سه مسافر غریبه به یک شهر رسیدند. مسافرها از پیاده‎روی پاهای شان تاول زده و از تشنگی دهان شان خشک شده و از گرسنگی هم شکم شان درد می‎کرد. مسافر اول گفت:

داستان «سقوط» نویسنده «روناک سیفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzدستها را زیر سر قفل کرده و به چشمهایی که از پشت پرده نگاهش می‌کردند چشم دوخت . هیچ وقت از دستشان رهایی نداشت نه اینکه ازشان بیزار باشد ، نه . نگاه کردن به آنها و مداوما با آن چشمها زندگی کردن چه در خواب و چه در بیداری برایش کیف داشت .

داستان «تلخ، مثل زهرمار» نویسنده «یوکابد جامی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ukabed jamiiگاهی برخی اتفاقات، تو را در میان هزاران هزار سوالی که هیچکس نمی تواند در پاسخ دادنشان قانعت کند، سردرگم، به حال خود رهایت می کنند. شاید اگر کمی آهسته تر قدم برداری، اندکی دیرتر تلخی های دنیا را زیر زبانت مزه کنی اما سخت و دردناک است وقتی هنوز چند گام بیشتر رو به جلو نرفته ای، مزه حال به هم زن و گسِ زندگی، تو را در اوج جوانی و عاشق بودن درهم فرو شکند و از درون، همچون تکه کاغذی مچاله شده، دور ریختنی شوی.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692