داستان «شاتل فضایی» نویسنده «حسین کهندل»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hosein kohandel

آیا شنیده اید جدیدا در میدان شوش  ایستگاه فضایی زده اند،  تعداد زیادی از خانه های کلنگی را با جرثقیل های بزرگ در هم کوبیدند، عده ای بی خانمان شدند تا فضای بزرگی برای پرتاب شاتل ایجاد کنند. تا به امروز خیلی ها داوطلب شده اند تا با  این شاتل به فضا پرتاپ شوند حتی به این شرط که شاید دیگر هیچ وقت به زمین برنگردند و معلق در فضا بمانند...

داستان «دزد دوچرخه» نویسنده «پرویز یاوری مقدم»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

parviz yavari moghadam

امین آقایی معلم میان سال،دوچرخه را کنار درخت گذاشت ،تا دو کیسه نسبتا سنگین پیرزن را به آن طرف خیابان ببرد پیرزن گفت ممنونم  دوچرخه ات را همین طوری رها نکن ،خودم می تونم ببرم. پسرم ماشین داره منتظره.

داستان «طاهره» نویسنده «میترا مالکی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mitra malekii

همانطور که عقب، عقب می رفت با خودش تکرار می کرد -من کشتمش، همین الان داشت جون می کند. آنقدر نگاهش کردم تا مُرد. دست و پایش پرید و مُرد. درست مثل یک گوسفند، شاید هم مثل یک گاو-

 پیش از ظهر صدای چرخش کلید توی در خانه، خواب را از سر زن پراند. گوشهایش را تیز کرد. در با صدای قیژ باز شد. باران شدیدی می بارید. هوا دم کرده بود. یک هفته ای می شد که مرد به خانه نیامده بود.

داستان «آب نجس» نویسنده «م. سیما رستم خانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

masoomeh rostamkhani

روبروی پنجره اتاق خواب خود ایستاده است و به شره کردن آب از بالکن طبقه بالا تماشا می‌کند. «اگر من این رو آدمش نکنم پری نیستم.»  

بعد نفس عمیق می‌کشد و فوت می‌کند بیرون. شال نصفه نیمه به سرش می‌اندازد وبا پای بی جوراب از آپارتمان خود بیرون می‌رود. پشت در آپارتمان طبقه بالا که می‌ایستد دست روی سینه‌اش می‌گذارد. تپش قلب خود را احساس می‌کند. دوباره نفس عمیق می‌کشد.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692