داستان «جنگ یا ویروس» نویسنده «زهرا کرمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zahra karamii

حتما شما هم این جمله را شنیده‌اید که تاریخ تکرار می‌شود. اما نمیدانم چند نفرتان به آن رسیده باشید.

پسر کوچکم روبروی تلویزیون نشسته و چشم دوخته به معلمی که دارد درس میدهد. سیب زمینی پوست گرفته شده توی دستم مانده و خیره شده‌ام به تلویزیون.

داستان «اين قصه اسم ندارد» نویسنده «شهناز عرش اكمل»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

shahnaz arsh akmalآفتاب پهن شده بود روي سينه حياط. تنها اطراف باغچه کمی سایه بود. زنبیل را کنار باغچه، روی زمین گذاشت و به عقب برگشت. دست بچه را گرفت تا ببردش داخل خانه. اما بچه که انگار دوست داشت توی حیاط بماند، دست او را پس زد و نق‌نق‌کنان به طرف باغچه دوید.

داستان «آناکارنینا با کفش‌های قرمز» نویسنده «ندا پیش یار»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

neda pishyarبا امشب، درست یک هفته می‌شود که صدای پاهایشان را می شنوم اگر چه سعی می‌کنند آرام و ظریف با پاهای نازک کوچکشان قدم بردارند ولی من به محض اینکه شروع می‌کنند به راه رفتن، در هر وضعیتی که باشم، گوش‌هایم تیز می‌شود.

داستان «برف سیاه» نویسنده مسعود یوسفی خوبده»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

masood yosefi khoobdeh

معلوم نبود این وانت لکنته  را  از کجا پیدا کرده . وقتی بهم  زنگ زد و گفت بیا  به  سمت خانه ما ،  فهمیدم  که بوی دردسر می آید .  من  هیچ وقت نمی توانستم به او  نه بگویم، شاید بخاطر سپیده   بود. احساس می کردم  خودش  دیگر همه چیز  را   فهمیده است ، اما سعی می کند که  به روی خود نیاورد.

داستان «انگشتان مظنون» نويسنده «سيروس شيخ رباط»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

siroos sheikh robat

در تراس دفتر كارم بودم و به کارگر رنگ‌زنی نگاه می‌کردم که ميله‌هاي آهنی حفاظم را رنگ می‌زد. حفاظی که روز پيش نصب شده بود و قرار است از این به بعد امنیت دفتر کارم را بیشتر کند که البته نوش‌دارويي بعد از مرگ سهراب است چون دزد وارد دفتر کارم شده و آنچه را که می‌توانست با خود برده بود.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692