داستان «چشمان سیاه و براق» نويسنده «سيروس شيخ رباط»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

sirooos seilh robat     با دست و پای گچ گرفته و سر باند‌پیچی شده، روی تختی در سالن پذیرایی خانه دراز کشیده بودم. با هر تکانی که می‌خوردم همه اعضای بدنم درد می‌گرفت و دلیلش، حادثه‌ای بود که حدود یک هفته پیش برایم رخ داد.

داستان «قدرت درون و بیرون» نویسنده «بهاره ضیایی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

bahare ziaei

با چند تن از دوستان فرهیخته، به استخر خصوصی رفته بودند تا کمی ریلکس کنند و گفتگوهای متفرقه داشته باشند. ابتدا وارد قسمت کم عمق استخر شدند و به گونه ای که هر کدام پشت‌شان به جایی تکیه داشته باشد یا دستشان به لبه‌ی استخر یا پله ای بند باشد ایستادند.

داستان «جسد دهم» نویسنده «وجیهه حسینی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

vajihe hoseini

لوسی کوچه هارا نفس زنان و وحشت زده می دوید . هر از گاهی به پشت سرش نگاه و با توجه به فاصله ای که با تعقیب کنندگانش داشت سرعتش را کم و زیاد میکرد. اندام لاغر و ظریفش باعث میشد که مثل باد در چشم بر هم زدنی مسافتی طولانی را طی کند. وقتی مطمئن شد  به قدر کافی از آنها  دور شده است،  سرعتش را کم کرد و ایستاد. به چهارخانه روبرویش نگاه کرد. درحیاط یکی از خانه ها نیمه باز بود.

داستان «نینا و شبدر دی دی پی» نویسنده «مهزاد سادات طاهایی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahzad tahaei

کم کم که باران بند آمد، همه ی بچه ها رفتند توی حیاط تا گلهای داوودی را که خیس خورده بودند، بچینند. از تخت پایین آمدم. از اینکه مدام یک پایم در یتیم خانه و یک پایم در بیمارستان برای شیمی درمانی بود، احساس ناراحتی می‌کردم.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692