داستان «سرخ و تلخ» نویسنده «محمود خلیلی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 khalili

" زندگی مثل همین سیگار است اولش سرخ و آخرش تلخ". این‌ها را محمد گفته بود و حالا چشم‌هایش مسیر پیچ در پیچ دود را نگاه می‌کرد که با نسیم می‌رقصید و بالا می‌رفت.

عباس گفت: کم مانده که بعد از شعر گفتن، پاهایت سُر بخورد و بیفتی توی دامن فلسفه.

داستان «سهم توت‌فرنگی بابا» نویسنده «نازنین پدرام»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

nazanin pedramm 

  "روی صدای قلب خود تمرکز کنید؛ باید حواس پنج‌گانه خود را تقویت کنید. برای دریافت نشانه‌ها باید تیزبین‌تر و شنواتر از قبل باشید. در هر تصویر، در هر صدا و در هر کلام به‌دنبال نشانه باشید. شاید در ابتدای راه کمی سخت باشد؛ شاید در ابتدا خود را مانند یک کارآگاه که همه توان خود را صرف جمع کردن شواهد می‌کند بپندارید. این کار انرژی زیادی از شما می‌گیرد؛ اما نگران نباشید؛ به زودی نشانه‌ها، خود هستند که به‌دنبال شما می‌آیند."

داستان «آن روز بارانی» نویسنده «امین هلاکویی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

سلانه سلانه و به اکراه به سمت خانه می رفت. به اطراف نگریست، مه غلیظی فضا را پوشانده بود. بجز صدای گام های خود روی زمین یخ زده، صدایی دیگر نمی شنید. سوزی که مغز استخوانش را می سوزاند، آزارش می داد. سر را در زیر یقه ی پالتو کرده و کلاه پشمینش را تا روی پیشانی پایین کشیده بود. دستهایش در جیب، یخ زده و بی حس بود، اما قدرت سرما هم نمی توانست روی سرعت بخشیدن به گام های او اثری داشته باشد.

داستان «و دلدادگی برترین است!» نویسنده «ج.ایرانپور (م.رضوی)»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

jim iranpoorسالهای سال بود که کربلائی اسدالله ازفامیلش وازاهالی ده اش خبری نداشت.چند باری تلاش کرد برای خانواده اش نامه بنویسد اماهرگزپاسخی نگرفت.شاید بی سوادی پدرومادرش سبب این شده بودکه چیزی ننویسند یااینکه ،ازاینکه اسدالله دراوایل جوانی آنهارا تنها ودست تنگ گذاشته بودورفته بود، اوراطردکرده بودند،خدامی داند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692