داستان 《مادری که هرگز ندید》نویسنده «الهام بیاتی مقدم»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

elham bayati moghadam

تازه چشمانش گرم شده بود و پلکهای سنگینش را روی هم گذاشته بود که تنُ صدای بلند و نازک خانم مهربان پرستار بخش زایشگاه از انتهای راهرو خوابش را می پراند.باز خرده فرمایشات همیشگی با نظافتچی. 

داستان «کازرون بهتره یا کانادا» نویسنده «جواد کراچی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

javad karachi

رحمت الله، دهه چهارم زندگیش را پشت سر گذاشته بود که یکدفعه هوایی شد و از صبح تا شام از کانادا حرف می‌زد. با بقال، با شاطر، با عطار و با دکتر جهانگیری که از دوران کودکی با هم همکلاسی بوده‌اند.

داستان «برای پزشکی در جنگ که عکسی از او نیست» نویسنده «اکرم حسینی نسب»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

akram hoseininasab

یاد روزی افتادم که با دوربینم دوره افتاده بودم تا سوژه‌هایم را لابلای خرابی‌های جنگ پیدا کنم. پیدا کردم. بیشتر از آنچه تصور می‌کردم. مثل تمام خبرنگارها به هر چیزی که جلویم بود به چشم طعمه و خوراکی برای نوشتن متن و مقاله در روزنامه نگاه می‌کردم.

داستان «پانی و پِنی و اتفاقی در مدرسه» نویسنده «مریم بزرگی قمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam ghomi

پانی و پِنی و دوستانش هر روز به خوبی و خوشی به مدرسه می‌رفتند و در آن‌جا خیلی خوشحال بودند. یکی از همین روزها که در حیاط مدرسه بازی می‌کردند؛ ناگهان آهوی خال‌خالی را دیدند که در گوشۀ حیاط افتاده‌است؛ پِنی سمت آهو دوید و بقیۀ دوستانش هم دنبال او رفتند.

داستان «اعتراف آقای موکل» نویسنده «فرشاد ذوالنوریان»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

farshad zolnooriann

 وقتی شنیدم که پمبروک پیر خواسته تا مرا ببیند، گمان کردم که یا در مورد خرید و فروش ملک به مشکل خورده است یا پسرش قانون شکنی کرده و از من کمک می خواهد.  این روزها اخبار پسرش را می شنیدم که چه بی محابا ولخرجی و تمام روز را در قمارخانه اطراق می کند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692