داستان «انتظار» نویسنده «ج. هزاوه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

در اولین پاگرد پله به خانوم همسایه روبروئی رسید.این چند مین بار بود که بخاطر خراب شدن آسانسور،مجبور به بالا رفتن از پله ها شده بودند. خانوم(الهی) از ترافیک و شلوغی خیابانهای شهر گله داشت و با حالتی که بوی افسرده گی میداد،در همان فاصله زمانی چند دقیقه ای با «بهروز» درد دل میکرد.

داستان «نقاش مرگ» نویسنده «بیتا ثابت»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

آن هفته هفته خوبی برای ماهرخ نبود و خواب شب پیشش هم مزید علت شد تا بیشتر به هم بریزد.خواب همسرش را می دید که سه سالی میشد فوت کرده بود. عطا با همان موهای یکدست سپید و جلیقه ی سورمه ای روی صندلی راحتی مورد علاقه اش در حیاط نشسته بود و ماهرخ داشت مثل همیشه او را سرزنش می کرد.

داستان «آلزایمر» نویسنده «زانا کوردستانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zana kordestani

پرستار سر سوزن سرنگ را داخل کاور گذاشت و توی سطل جلوی تخت انداخت. هر روز برای تزریق سرم و آمپول‌های پیرزن به آنجا می‌آمد؛ یک ساعت می‌نشست و بعد می‌رفت. امرور پیرزن احساس درد در قفسه‌ی سینه‌اش هم می‌کرد. فشارش را گرفت؛ طبیعی بود. نگاهی به مردمک چشم‌هایش کرد و گفت: هیچی نیست حاج خانم!

داستان «بیزم بایرام( عیدِ ما)» نویسنده «خدیجه مردانی بلداجی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

khadijeh mardani

همیشه این موقع ازسال که می شد کولی های دوره گرد با داریه و تنبک راه می افتادند توی کوچه پس کوچه ها ؛فال میگرفتند ،گدایی میکردند ولباس نیمدارهای مردم را پیش ازعید می گرفتند به جایِ عیدیهایشان .

داستان «اولین روز مدرسه» نویسنده «سپیده عابدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

Sepideh abedi

در حالت نیمه هشیار، با شنیدن صدای اخبار هواشناسی صبح، از رادیو آخرین فرصت چرت زدن من تمام می‌شد و باید بیدار می‌شدم، ولی بیدار شدن امروز من با همیشه فرق داشت. مادرم با لبخند نگاهم می‌کرد و سعی داشت غم عالم ،که در جانش نشسته بود را با لبخند جایگزین کند.

داستان «مرواریدهای خونی دانتل» نویسنده «الهام بیاتی مقدم»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

elham bayati moghadam

انگار از چیزی خبر دارد که من ندارم. جلوی درِ ورود و خروج ایستاده‌ام و می‌خواهم وارد شرکت شوم. برافروختگی را در صورتش می‌بینم. تلفن را می‌گذارد ومی‌‌گوید:

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692