داستان کوتاه «امتداد» نویسنده «راضیه احمدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

razie ahmadi

کرۀ زمینِ رنگ‌ورورفته‌ای را که روی میز شکسته و کثیف اتاق بود، سفت بغل کرده بود و انگار می‌خواست آن را باچشمانش ببلعد.

گاهی از شدت حرصی که درخود زندانی می‌کرد، به‌لرزه می‌افتاد و فریاد می‌زد: «همه‌اش مال منه. باید مال من می‌شد. یه زمانی بود. مال من بود.»

داستان «بوی آشنایی» نویسنده «حمید جعفری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hamid jafariاز شیشه کدر پنجره آپارتمان، پیاده‌رو خیابان را نگاه می‌کنم. عابران شتابان درحرکت‌اند؛ پیر و جوان، زن و مرد. ناگهان دختری با چادر مشکی و روسری لاجوردی از لابه‌لای ازدحام جمعیت، برق نگاهم را می‌رباید. چشمانم را گِرد می‌کنم و به او خیره می‌گردم.

داستانك های علی ملایجردی

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ali malayjerdiتعداد شمع هاي روي كيك

   زن چاييش را جلوش كشيد و پرسيد حاج خانم اين دختر خانم شما چند سالشونه؟  زن مردد گفت: اين دختر ما مشغول درس بوده و...   بقيه حرف هاي مادر به گوش مريم نرسيد يا نخواست برسد. زن ابروهايش درهم گره خورد.

سه داستانک «علي ملايجردي»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ali malayjerdi

زيبا رو

مرد جارويش را كنار گذاشت. عكس زيباي خانم موطلايي را از ميان بقيه آشغال ها جدا كرد. عكس را در ميان كف دست سياه شده اش گذاشت. جلد صابون را بو كرد. بوي خوشي مي داد. با بيل همه آشغال ها را بالاي كاميون ريخت. عكس را كنار ديوار تكيه داد و پا بر ركاب پشت كاميون گذاشت. كاميون  با دود غليظي غريد. چشم مرد در كنار ديوار جا مانده بود.

داستان «گیت مرگ» نویسنده «خاطره محمدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

khatereh mohamadi7 ماه و 26 روز است که خواب می‌بینم که جنازه‌ام را لای کفن پیچیده‌اند و از آن در بیرون می‌آورند.  و می‌چپانندم توی آمبولانس و من از همین‌جا، از پشت همین پنجره خودم را می‌بینم و تمام کسانی را که سال‌هاست ندیدمشان مشکی پوشیده پشت در پزشکی قانونی ماتم گرفته‌اند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692