داستانک «سگها» نویسنده «نيما يوسفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

nima yosefiهمين دو هفته قبل بود كه يكي از سگهاي شبگرد محله مان را كشتند. محتملا مرغ مسموم شده اي به او خورانده بودند زيرا جسد متورمش را كه رنگش به سبزي مي زد صبح زود كنار در ورود مسجد يافتيم. تصورمان در مورد قاتل احتمالي سگ و باورمان به اين كه محتملا اين يك قتل عمد نيست و يا حداقل قاتل از اين محله نيست تنها دو هفته طول كشيد زيرا اين بار هم جسد متورم و سبزرنگ سگ دوم شبگرد محلمان را در زباله داني پشت سوپرماركت يافتند.

داستان «قاتل من» نویسنده «نيما يوسفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

nima yosefiiمقتول

وقتي با قاتلم - البته آن موقع نمي دانستم كه قرار است مرا به قتل برساند- سوار قطار تهران- مشهد شديم همديگر را نمي شناختيم - حداقل من او را نمي شناختم- اما دروغ چرا از همان لحظه اول كه ديدمش از او خوشم نيامد به نظرم رسيد بايد از آن تيپهاي عوضي باشد كه فكر مي كنند با زورگويي و گردن كلفتي مي توان به جايي رسيد.

داستان «شب» نویسنده «نيما يوسفي»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

nima yosefi١-ديروز

شب كه مي شد بابا مي نشست جلوي تلوزيون روي مبل و مامان پاي مبل پتو را مي كشيد روي پاهايش و زل مي زد به صفحه تلوزيون و يكي از آن سريال هاي آشغالي را كه به خوردمان مي دادند  تماشا مي كرد.

داستانک «سوراخ» نویسنده «حمید سلیمانی رازان» داستانک سوراخ برگزیده نهایی جشنواره سیزیف

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hamid soleimani razan

صاحب فروشگاه جای دو سوراخ یخچال را با مهارت ترمیم کرد و با تخفیف آن را به فروش رساند. پزشک اما سوراخ کتف مرد را شکافته بود. گلوله ی بیرون آمده از قلب کولبر برای تحویل به پاسگاه مرزی صورت جلسه شد.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692