داستان «جت اسکی» نویسنده «فاطمه حیدری مراغه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh heidari maraghe

شوهرش تا از مغازه رسید، به زنش گفت، "حمید خان گفته حاضر بشید با ما می‌آیید شمال" زن هر چه فکر منفی از شوهرش در ذهن داشت، فراموش نکرد بلکه، همه را جمع و جور کرد و گذاشت گوشه ی پنهان ذهنش. یک‌ دفعه چنان برگشت و از گردن شوهرش آویزان شد شوهرش فکر کرد کودک درونش بیرون زده و زود فرو خواهد نشست.

داستان «عشق جاودانه» نویسنده «صدف محمدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

sadaf mohamadii

روی تخت می‌نشیند. دسته گل رزش را گوشه‌ای پرت می‌کند. به تصویرخود در آینه خیره می‌شود. اتفاقات مانند فیلمی از جلو چشم‌هایش می‌گذرند. با قدم‌های لرزان وارد جنگل می‌شوند. دختر دستش را بین دو سینه‌اش می‌گذارد و چند نفس عمیق می‌کشد.

داستان «سمفونی مرگ یک مرد لر» نیسنده «زویا قلی‌پور»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zoya gholipoorr

پری دختر شادی بود. چون هم‌زمان در چند خانواده سرپرستی می‌شد. چند پدر و مادر و تعداد زیادی خواهر و برادر داشت.البته خانوادهٔ اصلی او که در جامعه به عنوان خانوادهٔ رسمی و واقعی‌اش شناخته می‌شد، شامل یک پدر، یک مادر و یک فرزند دختر بود. خانوادهٔ خوبی بودند. مادر پری، پرستار بود و پدرش هم معمولا سر کار بود. برای همین پری یا مهدکودک بود یا در خانهٔ اقوام به خوش‌گذرانی و کسب تجربه و هیولا سازی مشغول بود.

داستان «ماجرای کشف و ضبط و سند «مریخ» نویسنده «محسن میرزایی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohsen mirzaei

ظاهرا یکی از اجداد و نیای بزرگوار ما از حمله ی دایناسورها، علی الخصوص آن تی رکس نامردی که بابابزرگ را در طرفه العینی نجویده و بی دعا و استغاثه و شکر گذاری به محضر باریتعالی بلعید، قسر در رفته است. نام نامی این نیای بزرگوار، " طهماس خان" است....

داستان «به دنبال کوسه» نویسنده «صابر جعفری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

saber jafari

پدرم سکان قایق را با غضب چرخاند و ما دوباره با کوسه سرشاخ شدیم. در این لحظه برای اولین بار فهمیدیم که در چرخه‌ی شکار و شکارچی این ما هستیم که نقش شکارچی را بازی می‌کنیم.

داستان «مزه‌مزه کردن خون» نویسنده «فرزاد کدخدایی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

پرده نخست

نور کوره موهای بلندش را قرمز کرد، شمش را برداشت، براندازش کرد و گذاشتش کنار کوره. باد بزن چند بار بالا و پایین شد و گرما همراه رنگِ سرخی از کوره زبانه کشید.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692