داستان «دریا» نویسنده «محمداسماعیل کلانتری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohamad esmaeil kalantari

این چندمین روزه که تا در گاراژی رو باز میکنم، اونهم همین کارو میکنه. ماشینو بیرون میارم ، اونم بیرون میاره. پیاده میشم که درو ببندم، اونهم همین کارو میکنه! زیر چشمی مرا به پاست تا  اگر قدری  جلو افتاد ، الکی دستمالی را بگیره و شیشه ها را بمالونه.  بعد از چهل سال گدایی ، داره به من شب جمعه را یاد میده ؟!

داستان «بازی روی زمین خاکی» نویسنده «بهمن عباس زاده»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

bahman abaszadeh

افسر نگهبان، از پنجره دفترش زُل زده بود به نخل بلند سوختة توی باغچة حیاط پاسگاه، که خورشید میان شاخ و برگ های نُک تیزش گیر افتاده بود. پشت سرش، جوانی روی صندلی چرخ دار نشسته بود. افسر، چرخید و به چشم های نگران جوان خیره شد.

داستان «یادداشت‌های یک دیوانه خود نویسنده پندار» نویسنده «مسعود یوسفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

masood yosefi

کنار بخاری‌ بر روی همان مبل همیشگی نشسته‌اید، لیوان چای روی میز عسلی آرام بخار خود را به بالا‌ ‌می‌فرستد‌. نگاهی به چرخش بخار و محو شدنش در‌ هوا‌ ‌می‌کنید. شروع به خواندن کلمات ‌می‌کنید‌. کنار بخاری بر روی همان مبل همیشگی نشسته‌اید‌. لیوان چای بر روی میز عسلی آرام بخار خود را به بالا‌ ‌می‌فرستد.

داستان «تحریم» نویسنده «وجیهه حسینی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

vajihe hoseini

سعید دو زانو روی زمین نشسته بود و با احتیاط ‌ گلدان یک سنبل بنفش را عوض می‌کرد. صدای باز شدن در گلخانه به گوشش رسید. با خودش فکر کرد که حتما ناهید برایش قهوه آورده است. اما چند لحظه بعد سر و کله مسعود، سوت‌‌زنان در بین گلدان‌ها پیدا شد.

داستان «حق تقدم» نویسنده «سیروس شیخ‌رباط»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

siroos sheikh robat

وارد یکی از اتاق‌های اداره‌ای شدم که در آنجا به ارث و میراث مردم رسیدگی می‌شد. اتاقی که دورتادور آن میز چیده شده بود و یک تابلوی بزرگ کج هم بر دیوار میانی آن قرارداشت که روی آن جمله "هدف ما جلب رضایت شماست" دیده می‌شد.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692