داستان «دادگاهی به شکل طلافروشی» نویسنده «میثاق(فاطمه) رحمانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

«هیچکی تا من نگفتم، پاش رو از در بیرون نمی‌ذاره».

بعد همان‌طور که کلید را در قفلِ در می‌چرخاند، سرش را تا نیمه کج کرد و نگاهی زیرچشمی از پشت عینک ته‌استکانی‌ به ما انداخت. آنقدر به دیوار پشت سرم فشار آورده بودم که ردِ آجرهای نارنجی رنگش روی مانتویم نقش بسته بود.

قصه «پانی وپِنی و خانم جوجه تیغی» نویسنده «مریم قمی بزرگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam ghomi

یکی بود یکی نبود. یکی از روزهای سرد زمستانی که برف هم می بارید، پانی وپِنی دوخرس شیطون و مهربان در کلبه ی گرم و نرم خود کنار آتش نشسته بودند،  با هم حرف میزدند و کتاب می خواندند؛ پانی از خاطراتِ تا بستان می گفت که لب رودخانه ماهی می گرفتند و با دوستا نشان دور هم می خوردند.

ناداستان «مردی که نگاهش نکردم» نویسنده «نیلوفر خدابخش»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

nollofar kodabakhsh

یک روز که از خانه بیرون آمدم، مرد فقیری را دیدم که کیسۀ چرک‌مردهای روی دوشش انداخته بود و از کوچه می‌گذشت. فکر کردم شاید از من پول بخواهد. آن روز نمی‌خواستم پول بدهم. نگاهم را از او دزدیدم و بدون نگاه کردن به او به راهم ادامه دادم.

داستان «کاش یلدای، یلدای من به سر شود» نویسنده «نرگس جودکی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

narges joodaki

توی کاسه سفال آبی رنگ، انارهای دانه شده را نمک وگلپر می زنم. زیر چشمی یلدا را که روی صندلی نهار خوری نشسته نگاه می کنم. شستش را می مکد. چشمان مشکی درشتش به نقطه نامعلومی خیره  مانده است. صدایش می کنم.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692