داستان«بهای سکوت» نویسنده «فروغ حزبه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

foroogh hezbeh

ننه می‌خندید و کیفش کوک بود، پای چپش را که لنگ می‌زد دراز و پای دیگرش را جمع کرد، سبد بزرگ انار را سمت خودش کشاند و مشغول دون کردن انارها شد. بساط شادی و خنده در خانه‌مان برپا بود. ننه مشت مشت انار در دهانش می‌گذاشت،

داستان «زیر درخت گردو» نویسنده «محمدرضا یاری‌کیا»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohhamadreza yarikia

جواب سلامش را که می‌دهم خیال می‌کند فراموش کرده‌ام چه بلایی سر سگم آورده. شکم آویزانش را جمع می‌کند تا پشت میز کارم، روی صندلی‌ام بنشیند. خم و راست شدن‌های پدرم به خاطر چندرغازی که به او می‌دهد عصبانی‌ام کرده. لبخندی کریه به من می‌زند و می‌گوید:«شنیدم می‌خوای این پیرمرد رو دس‌تنها بذاری بری»

داستان «کینه مونیخی» نویسنده «مصطفی ارشد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mostafa arshad

انتهایِ بلوار زِندلینگِر که از اتوبوس پیاده شدم؛ وسط آن جمعیت و ساختمان‌های کوچک و بزرگ، چَشمم به چند تا از بچه‌های ایران افتادکه با همراهی مردم مونیخ؛ خیابان اصلی را قُرق و صفِ بلندی را تشکیل داده بودند که انتهای آن معلوم نبود به کجا می‌رسد.

داستان «خون به چوب نمی‌چسبد» نویسنده «محمدرضا یاری‌کیا»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mohhamadreza yarikia

پنجره‌ی اتاق را می‌بندم. سعی می‌کنم به چیزی دست نزنم در حالی که می‌دانم پانزده دقیقه ابتدایی برای تحقیقات درباره‌ی قتل بسیار مهم است. در این مواقع شبیه به تعاریف کتاب‌ها و جزواتی که در دانشگاه افسری به خوردمان داده‌اند، فکر می‌کنم.

داستان«جنگ و قاب عکس» نویسنده «فروغ حزبه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

خاطرم جمع شد که خانه‌ خالی از دشمن است. اسلحه‌ام را به دیوار تکیه دادم و خاک نشسته بر عکسی را کنار زدم، زن و مردی جوان و دو  نوزاد در آغوششان، عکس دیگری هم روی زمین بود، میان قاب و شیشه‌ی شکسته که بی‌توجه از آن گذشتم. دهانم خشک شده بود و آب گلویم را به زور قورت می‌دادم که همان هم گلویم را می‌سوزاند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692