داستان «مرضيه» نویسنده «فاطمه حیدری مراغه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh heidari maraghe

دگمه های وسط مانتواش را باز و بسته می کرد و دست راست اش را محکم بر زانوانش فشار می داد تا لرزش پایش را کنترل کند. برای اینکه آرامش کنم، گفتم، «تو که علمِ غیب نداشتی!» صدایش می لرزید وقتی بلافاصله گفت، «بمیرم برات!.»

داستان «من و عدالت و مسعود کیمیایی» نویسنده «الهه ایزدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

elaheh izadi

توی خیابان تریبون آزاد گذاشته بودند، با موضوع عدالت اجتماعی. یکی از فقر ناله می‌کرد و آن یکی از بی‌کاری. یکی هم‌ می‌گفت بهش زن نمی‌دهند که تهش معلوم شد به‌خاطر همان فقر و بی‌کاری بوده. حرف‌های تکراری ...

داستان «‌تکه‌تکه‌های شیشه» نویسنده «دنا پرویزی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

بوی رنگ‌روغن و تینر، همه‌ی زیر و زبرِ هزارتوی آتلیه‌ی سایه روشنِ شش در چهارم را پر کرده است. بوهای تند و تلخ و شیرین یا گرم و سرد عطر بازدیدکننده‌ها و بوهای مطبوع و نامطبوع دیگر به همراه بوی رنگ از دماغم وارد و در کُنهِ مغزم نشست می‌کنند و همان‌جا حبس می‌شوند. 

داستان «انتظار» نویسنده «ج. هزاوه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

در اولین پاگرد پله به خانوم همسایه روبروئی رسید.این چند مین بار بود که بخاطر خراب شدن آسانسور،مجبور به بالا رفتن از پله ها شده بودند. خانوم(الهی) از ترافیک و شلوغی خیابانهای شهر گله داشت و با حالتی که بوی افسرده گی میداد،در همان فاصله زمانی چند دقیقه ای با «بهروز» درد دل میکرد.

داستان «نقاش مرگ» نویسنده «بیتا ثابت»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

آن هفته هفته خوبی برای ماهرخ نبود و خواب شب پیشش هم مزید علت شد تا بیشتر به هم بریزد.خواب همسرش را می دید که سه سالی میشد فوت کرده بود. عطا با همان موهای یکدست سپید و جلیقه ی سورمه ای روی صندلی راحتی مورد علاقه اش در حیاط نشسته بود و ماهرخ داشت مثل همیشه او را سرزنش می کرد.

داستان «آلزایمر» نویسنده «زانا کوردستانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zana kordestani

پرستار سر سوزن سرنگ را داخل کاور گذاشت و توی سطل جلوی تخت انداخت. هر روز برای تزریق سرم و آمپول‌های پیرزن به آنجا می‌آمد؛ یک ساعت می‌نشست و بعد می‌رفت. امرور پیرزن احساس درد در قفسه‌ی سینه‌اش هم می‌کرد. فشارش را گرفت؛ طبیعی بود. نگاهی به مردمک چشم‌هایش کرد و گفت: هیچی نیست حاج خانم!

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692