داستان «تیتر روزنامه» نویسنده «مهری عموبیگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

خبر بدبختی آدم‌ها و جنایات و اتفاقات را در روزنامه می‌خوانی و  گاهی خبر خوشبختی آدم‌ها. خبر سیل، زلزله، پسرکشی، قتل خبر سقوط هواپیما و بالارفتن قیمت ارز. خبرها غمگینت می‌کنند و گاهی تا عمق جانت را می‌سوزانند‌ اما هیچ‌یک از این دردها دیری نمی‌پاید. فراموش می‌شود‌. خبرها یکی چند روز تیتر اول روزنامه‌ها و جزء پربازدیدترین پست‌هاست و اما بعد از آن به راحتی به تاراج زمان می‌روند.

داستان «من، عمو، ماهرخ شمس» نویسنده «فرشاد ذوالنوریان»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

farshad zolnooriann

من و مادرزنم در یک جنگ دیرین نا تمام در گوشه ای از شهر، زیر سقف یک عمارت بزرگ زندگی می کنیم. بله درست حدس زده اید من یک داماد سرخانه هستم. بگذارید بیشتر از مادر زن عزیزم برایتان بگویم. زنی که حساب همه چیز را دارد و همه ی کارهایش با برنامه ریزی پیش می رود.

داستان «يك قصه كوانتومي» نویسنده «رضا ارژنگ»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

reza arjang

تقريبا بجز پنج شش نفر در طول تاريخ بشريت هيچكس زمان را بصورت غير خطي درك نكرده است! چه توضيح مضحكي چون توي فضاي بي‌زمان حتي تاريخ بي‌معناست! توي زمان غير خطي يا فضاي بي‌زمان يا مبدل به مكان شده!

داستان «اینجا هنوز ساعت پنج است» نویسنده «مجتبی پورفرخ»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mojtaba poorfarokh

هنوز چند دقیقه‌ای‌‌ به ساعت پنج مانده. جلوی کاناپه‌ی زرشکی رنگ جلوی تلویزیون لم می‌دهم و تلویزیون را روشن می‌کنم و بوی کهنگی تمام خانه را پر می‌کند؛ تلویزیون پر از تکرار است؛ تیتر خبرها دست کم برای یک سال پیش‌اند؛ فقط عدد و رقم‌های مربوط به تعداد مرده‌ها و کشته‌های حوادث را بالا پایین کرده‌اند.

داستان «قهوه‌ای تلخ» نویسنده «مهناز پارسا»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahnaz parsaa

ماجرا از آن شب شروع شد. از همان شب که مهشید قهر کرد و رفت خونه ی مامانش. همان شبی که باران می بارید، همان شبی که دعوایمان شد. همانشب که من دچار سردرد شدم. اولش سردرد داشتم و بعد جرقه های چشمی جلو چشمم به حرکت در آمد.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692