داستان «سرطان» نویسنده «جلال ملکشاهی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

jalal malekshahi

مادر تکیه داده بود به چارچوب در اتاق و با چشمهای بسته همانطور که تسبیحش را میگرداند،زیر لب زمزمه می کرد.صدای زنگ  تلفن را که شنید چشمانش را باز کرد و طوری خیز برداشت سمتش که تسبیح توی هوا تابی خورد و چند قدم آنطرف تر افتاد.

داستان «استخوان های شکسته» (تراژدی اُرفئوس) نویسنده «مهدی رخشا»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mehdi raksha

-آتش! آتش!

            از خواب پرید. صدا در گوشش زنگ می­خورد. هم جواری با کوی سگان فرتوتش کرده بود. رد دود را گرفت. مردم آب می­آوردند و شعله زبانه می­کشید.

قصۀ «مهمانیِ پانی و پِنی» نویسنده «مریم قمی بزرگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam ghomi

وقتی پانی و پِنی به همراهِ دوستانش در برف و سرما به کلبۀ پدر و مادرشان رسیدند، پدر و مادرِ پانی و پِنی از دیدنشان بسیار خوشحال شدند و به پانی وپِنی گفتند: «کارِ خیلی خوبی کردین که همراهِ دوستانتان آمدید، بیرون سرد است همگی به داخل بیایید. »

داستان «از زرد طلایی تا سیاه» نویسنده «مهری عموبیگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

سیاه بود. سیاه است. همه‌جا سیاه یا الآقل من سیاه می‌دیدم. می‌بینم. اما خوب که نگاه می‌کردم سیاه بود. سه سالی می‌شود که به این مکان نقل‌مکان کرده‌ایم. خانه‌ی قبلی هم سیاه بود. خانه‌ای، البته اگر بشود اسمش را گذاشت خانه، با دو اتاق در یک زیرزمین. با آشپزخانه‌ای که در میانه‌ی راه بود و مشترک با پیرزن عبوس صاحب‌خانه و دستشویی که دو کوچه بالاتر بود. دستشویی محله بود و آن هم سیاه.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692