داستان «خانم ‌بالاسر» نویسنده «لیلا گرایلو»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

leila garaylooسیمین کنارم نشست.
داشتم با خودم فکر می‌کردم، یادم نمی‌آید آخرین بار کی دیدمش. چقدر عوض شده‌بود. ابروهای بی‌جانش حالا پر شده‌‌بود از هاشور و پشت پلک‌هایش، لابلای مژه‌ها بن‌مژه زده بود.

داستان «دوربین» نویسنده «مهری عموبیگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

من مقصر نبودم. بودم؟ شاید هم بودم. من فقط به آن علاقه‌مند بودم. گناه من این بود؟ با بدبختی مادرم را راضی کردم که حساب دودوتا چهارتای روی کاغذ به کار و زندگی من نمی‌آید. من می‌خواهم یک قاب را بیندازم در سه در پنج لنز دوربین و زندگی را آن‌طور که دوست دارم ببینم و ثبت کنم. حرف‌هایم را نفهمید.

داستان «قلم موی نویسندۀ ناشی» نویسنده «سمیرا روزبه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

samira roozbeh

نگاهت که میکنم سرت را برمی گردانی و مشغول کارت می شوی،کاری که میدانم چقدر میخواستی تو را با آن تیپ شخصیتی انتخاب کنم،انتخاب که هیچ اصلا بلندت کنم.و بنشانمت پشت این کار. برگرد به من نگاه کن چرا اخم کرده ای؟

داستان «اتاق معاونت» نویسنده «فاطمه حیدری مراغه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh heidari maraghe

به ابرهای سیاه بالا سرش نگاه کرد و یک آن احساس کرد چیزی به گونه اش خورد. صورتش را جمع کرد و به سمت معاونت دانشجویی قدم هایش را تندتر کرد. صدای صاعقه چنان زیاد بود که نفهمید کی نصف راه را دویده است.

داستان «کلاغ ها» نویسنده «حدیث کریمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hadis karimi

رییس با آن چشمان از حدقه در آمدش روبرویم می نشیند و همکاران را مسخره می کند ، یکی را کچل خطاب می کند ، دیگری را ترشیده و سبک سر و دیگری را بی خاصیت پردردسر...پایم خواب رفته و حوصله ی اراجیفش را ندارم ! اما به خاطر چندرغاز یک لبخند مسخره تحویلش می دهم. با حلقه ام بازی می کنم ؛ حرف هایش تمامی ندارد فقط سرم را تکان می دهم ...

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692