نگاهی به رمان «رویسا» نویسنده «سارا طهماسبی»؛ «زهرا فرازاندام»/ اختصاصی چوک

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zahra farazandaam

درباره کتاب: رمان رویسا اولین کار این نویسنده است که در 98 صفحه، در سال 1401 توسط انتشارات آقاپور منتشر شده و صاحب امتیاز آن خانۀ داستان چوک است.

نگاهی به کتاب «نخستین فیلسوفان یونان» نویسنده «شرف‌الدین خراسانی (شرف)»؛ «آریانا سلطانی»/ اختصاصی چوک

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

ariana soltani

تردیدی نیست که خرد و فرزانگی خاور باستان فراتر از دانش و معرفت یونان است. با این حال اندیشه یونانیان در دوره‌ای طلایی به اوج بالندگی و شکوفایی خود رسید و بر ملل دیگر، حتی در گذر زمان، اثری ژرف گذاشت.

یادداشتی بر فیلم «واکاوی شخصیت کیم وکسلر در سریال بتر کال ساول» کارگردان «وینس گیلیگان و پیتر گولد»؛ «میلاد پرنیانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

milad parnianii

سریال «بتر کال ساول» (بهتره با ساول تماس بگیری / بزنگید به سال)[1] اسپین آف سریال بریکینگ بد[2] دو سال پس از پایان سریال مادر و در 6 فصل ساخته شد. در مقایسه این دو سریال می‌توان قاطعانه گفت شخصیت‌های «بتر کال ساول» پخته‌تر هستند.

خلاصۀ اسطوره «دیوسکوری‌ها، برادران هلن» «مرتضی غیاثی»/ اختصاصی چوک

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

morteza ghiasi

از آمیزش زئوس و توندارئوس[1]، با لِده[2] در یک شب چهار فرزند به دنیا آمدند: کاستور[3] و کلوتایمستره[4] از توندارئوس، پلودئوکس[5] و هلن[6] از زئوس. دو پسر یعنی کاستور و پلودئوکس را روی هم دیوسکوریها[7]، به معنی ”پسران زئوس“ یا ”زئوس‌دادها“ یا ”خدادادها“ می‌نامند[8]، هرچند کاستور را از تخمۀ توندارئوس می‌دانند و پلودئوکس را فرزند زئوس.

معرفی کتاب «عقل سرخ» نویسنده «سیدحسن موسوی» «انجمن و سایت تک رمان»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

سید حسن موسوی (فرهنگ)، نویسندۀ کتاب عقل سرخ، در یک رمان عاشقانه و عرفانی، روایت عشق و سیروسلوک‌های قهرمانان دیرینه را با ماجرایی شیرین و امروزی پیوند می‌زند. روزگاری داستان‌ها از وصف عشق‌های واقعی و جان‌سوز پر بود.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692