داستان «مرگ خوب است» نویسنده «فیروزه کاویان»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

«خانوم» چند ماهی می‌شد که گرفتار توهم شده بود.

پبرزن هشتاد ساله به سختی خودش را می‌کشید سمت صندوق چوبی گوشه‌ی اتاق ، آینه‌ی دستی نقره و اسباب سرخاب و سفیداب را برمی‌داشت، آینه را جلوی صورتش می‌گرفت و با اینکه تقریبا همه چیز را تار می‌دید، خودش را آرایش می‌کرد. وقتی کارش تمام می‌شد، انگار که کودکی چهره‌ی دلقکی زشت را نقاشی کرده باشد.

داستان «معلق در هوا» نویسنده «حمید نیسی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

hamid neisiبا طنابی که دور گردنش پیچیده شده بود وسط آپارتمانش آویزان یافتیمش. رگ‌های دست‌ها و مچ‌هایش باد کرده بودند و آن چشمان خرمایی همرنگ موهایش که همیشه تفکری عمیق در آن‌ها موج می‌زد، بسته شده بودند. لب‌هایش خشک و ترک‌خورده بود و شانه‌های قوی و استوارش در آن سن هفتاد سالگی در هوا معلق بودند.

داستان «انتخاب» نویسنده «محمود سلطانی آذین»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahmood soltani

طلب­های وصول نشده، بدقولیهای دوستان و آشنایان، رفت و آمدهای مکرر در دادگاهها، درس نخواندن فرزند، بیماری آن یکی، نگهداری مادر سالمند، مشکلات مربوط به تقسیم ارث پدر، بلاتکلیف بودن کارخانه­ای که در جنوب کشور به­حال خودش رها شده، بهم­ریختگی کارهای روزانه، و دهها مشکل ریز و درشت دیگر.

داستان «ایستگاه اتوبوس» نویسنده «محمد شرفی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

باران بند آمده بود،قطرات به جا مانده همانند شبنم‌ از روی چوب‌های ناهموار و کهنه ایستگاه اتوبوس قدیمی‌‌ای که در زیر پل هوایی قرار داشت به پایین می‌غلتیدند و بر روی زمین می‌افتادند.هوا هنوز گرگ و میش بود،

داستان «مسافری در تاریکی» نویسنده «فاطمه درغال»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh darghal

آسمان سُرمه ای رنگ بود و هوا با بوی خاک نم گرفته ای که از باران دیروز جا مانده بود ، در هم می پیچید و قلب نا آرامم را به کوبش وحشیانه ای دعوت می کرد . همیشه آدم های دور و برت را خالی می کردم ، که کسی بین ما نباشد . هیچ کسی تو را از من نگیرد . همیشه حوالی چشمانت پرسه می زدم .

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692