داستان «جشن دلتنگی» نویسنده «گلبرگ فیروزی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

golbarg firoozi

ساعت دیواری، دنگ دنگ صدا کرد و عقربه‌ها ساعت دوازده را نشان دادند. مسعود هنوز در رختخواب وول می‌خورد، نمی‌دانستم چه کنم، امشب چطور جیم شوم که بویی نبرد و من به قرار هر شبم برسم. چقدر به این قرارهای شبانه، میان گلخانۀ تاریک انتهای باغ عادت کرده بودم و امشب که مسعود بی خواب شده بود، بی تاب شده بودم.

داستان «یخ‌های سوزان» نویسنده «محمود سلطانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahmood soltani

نزدیک یک ساعت به ظهر مانده، یکی از محله‌های فقیرنشین شهر، ابتدای یک بن‌بست، با پنج شش خانة قدیمی و کوچک. پسر جوانی که بیست ساله به نظر می‌رسد در حالی که یک پوشة مقوایی در دست دارد، زنگ درِ خانة اول را می‌زند. ثانیه‌ها یکی پس از دیگری می‌گذرند. جوان در حال برانداز کردن وضعیت ظاهری خانه است که صدای زنی از آن سوی در به گوش می‌رسد: «کیه؟»

داستان «خلوت خاموشان» نویسنده «کتایون شیدایی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

katayoon sheidaei

مانده‌ام چه کنم؟ بروم یا بمانم؟ نمی‌دانم خورشید را کجا برده‌اند که نوری سربی‌رنگ و غبارآلود جای آفتاب را گرفته است. کاج‌ها و سروها کش می‌آیند و قد می‌کشند، رنگ می‌بازند و گم می‌شوند میانِ خیالات و اوهام. ناله‌های سوزناک پیرزنی فروکش می‌کند و شیون گروهی تازه از راه رسیده اوج می‌گیرد.

ناداستان «دعوت» نویسنده «فروغ صابرمقدم»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

forogh sabermoghadam

چشم‌وگوش بسته و کوروکر نبودیم تا هر چه ببینیم و بشنویم به روی مبارک‌مان نیاوریم و انگار شتر دیدی ندیدی که یعنی چه؟ یعنی چیزی نگو و اظهارنظر نکن چون مهمانی و همین بس! برخی آدم‌ها هرگز بزرگ نمی‌شوند و یا بهتر است بگوییم هیچ‌گاه بالغ نمی‌شوند. بلوغ نه به معنای رشد بلکه به مفهوم تفکر! عده‌ای فقط چشم به ظاهر اشخاص دارند و هرگز به عمق باطن آن‌ها پی نمی‌برند.

داستان «دروغ بزرگ» نویسنده «اکرم حسینی‌نسب»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

akram hoseininasab

نمی‌توانستم چشم از پنجره بردارم. نصف آسمان با ابرهای ارغوانی روی زمین سایه انداخته و نیمی دیگر را نور آفتاب کم‌جان بعدازظهر، روشن کرده بود. و خط باریک آبی لاجوردی، ساختمان‌های شهر را جدا کرده بود از ابرهای کبودی که آماده‌ی باریدن بودند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692