داستان «داهول» نویسنده «مهستا راد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahsa radچهارپایه را کنار پنجره گذاشت و بالا رفت. مرد از دور پیدا بود. شانه­هایش زیر رگبار بی­وقفه باران می­لرزیدند و لباسهای مُندرس­اش در هجوم باد می­رقصیدند، اما همیشه ایستاده بود. کلاهی به سر و پیراهن سفید به تن داشت. گویا پسرک شیطانی بود که پیراهن پدرش را به تن کرده باشد. به زور می­شد دو انگشتش را زیرچین­های آستین دید.

داستان «پیرمرد و زالزالک ها» نویسنده «نرجس حسینی نژاد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

narges hoseiniآن  روز صبح همه چیز مثل همیشه بود. مثل هر صبحی که شب قبلش باران زده باشد. همه چیز مثل همیشه بود،جز تهِ ٢۰ متری.

 اسماعیلی مثل همیشه روی چهارپایه ی چوبی اش نشسته بود. آخر همان کوچه ی٢۰ متری.مثل همیشه انگار پایه‌های چهارپایه لق می خورد و دلشان نمی آمد پیر مرد را زمین بزنند.

داستان «ژاکت قرمز ضخیم» نویسنده «عاطفه فرخی فرد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

atefeh farokhifard

لیلا ژاکت قرمز و ضخیمی را پوشیده بود که سعید پارسال برای تولدش هدیه داده بود.در تراس کوچک را باز کرد.هوای صبح زمستانی گرفته وسرد بود.ابرهای سنگین و تیره ،آبی آسمان را تسخیر خود کرده بودند. وارد تراس شد.چمباتمه زد.سیخ های خالی را دسته کرد .

داستان «سه نقطه» نویسنده «عبدالرحمن کاظمی حسنوند»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

abdolrahman kazemi hasanvand

در زندگی همه ی ما گاهی یک صدای آشنا از پس سالیان دور بر می خیزد و خودی نشان می دهد و ما را با ذهن و جانی پریشان رها میکند.آشفته می شویم و حیران!اصوات اما دوباره در تاریکخانه ی ذهن، کنجی خاموش می نشینند و مترصد فرصتی دیگر برای خودنمایی می مانند.

داستان کوتاه «صدایی که مرا برد» نویسنده «معصومه عالی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

masoomeh aali

_ لعنت به شما، کار و زندگیمو ازم گرفتین، کاه و یونجتون زیاد شده جفتک میندازین؟! ..... از پشت پنجره به عقب رفتم،صدای مرگ بر شاه ، مرگ بر شاه توی سرم پیچید، روی مبل نشستم و گوشی تلفن را بر داشتم ، برای چندمین بار شماره خانه ی اسی را گرفتم، کسی گوشی را برداشت. _ الو الو اسی؟.... صدای خفه ایی از آنطرف گوشی گفت: آقا اسی با خانواده از کشور رفتن . _ پس تو کی هستی؟! _ کلفتشونم خانم....

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692