داستان «توهم» نویسنده «فريده لشگری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

farideh lashgari

زغال های نيمه روشن زير خاکستر سفيد، مثل چراغ خطر سر چهارراه، چشمک ميزد. منقل خاموش می شد و صدای خرناس های بلند آقام، ناله های ضعيف ننه و نفس های خس دار زينب را کور می کرد. دلم شور می زد ، و احساس می کردم اشکنه سر شب توی دلم قل می زند.

داستان «آقای جنگ» نویسنده «شکیبا معظمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

shakiba moazami

همه‌‌چیز خیلی سریع اتفاق افتاد. زمین خیلی سریع رنگ عوض کرد. دیوار خیلی سریع طرح‌دار شد. اگر زمان خوبی برای این فکرها بود احتمالا به این فکر می‌کرد که می‌تواند از این صحنه برای ابداع روشی برای رنگ آمیزی دیوار الهام بگیرد.

داستان «قائم مقام» نویسنده «مهستا راد»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahsa rad

به رختخواب گرم و نرم نزدیک شد. وجودش را غبار لذتی پر کرده بود. چقدر آرزو داشت یکی از این تختخواب‌ها را توی چادر سرد صحرایی هم می‌داشت. درست لحظه‌ای که یک پای خود را روی تخت گذاشت، برگشت و نگاهی به غلام انداخت که با یکی دو قدم فاصله پشت سرش می‌آمد.

داستان «آخرین شب جنون» نویسنده «کامیاب سلیمانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

kamyab soleimani

آخرین شب پاییز بود که صدایی گوش آزار که به ناله ای آمیخته با خنده می مانست آقای قاف را مجبور کرد که لحاف بزرگ و ضخیم که نقش آن با گلهای قرمز مزین شده بود را از روی خود کنار بزند و سریعا به اتاق مجاور خانه ی کاه گلی که سقف هایش را الوار های چوب پوشانده بود برود .

داستان «بچه های بهمنشیر» نویسنده «فاطیما قشقایی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh ghashghaei

آفتاب یه بند ، وسط آسمان ایستاده بود و بِر و بِر نگاهمان می کرد .  عطش خودنمایی و  تابیدن داشت .دریغ از زره ای ابر،  که جلوی خود نمایی اش را بگیرد . سایه نخل های کنار آب  هم ،  به دو سه متر بیشتر قد نمی داد .. تا پناهگاهمان باشد .

داستان «خوره‌ی دروغ» نویسنده «سمانه کبیری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

samaneh kabiri.jpg۱

پهنای ناخن روی انگشت‌های دستم هرروز دارد کمتر می‌شود. کار کردن برایم سخت شده است. وقتی ظرف می‌شویم، وقتی می‌نویسم، یا هر کار دیگری که می‌خواهم انجام دهم دیگر مثل سابق راحت نیست. هر بار که دروغ جدیدی می‌گویم این خوره لعنتی به جان انگشت‌هایم می‌افتد و شروع به جویدن آن‌ها می‌کند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692