داستان «دنياي لگويي» نویسنده «آرزو معظمی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzروز آخر آمده بودفرودگاه، ازدورديدمش. لباسش را با بي دقتي پوشيده بود. موهاي سروريشش نامرتب بودند. خيلي به ندرت پيش ميامد كه اين طورنامرتب باشد. ولي هرجور لباس مي پوشيد بهش ميامد. چشمهايش دورسالن انتظار مي چرخيد.

داستان »یک ماه و سه روز» نویسنده «فاطمه حیدری مراغه»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

fatemeh heidari maraghe

از صبح امروز یادداشت گذاشته و رفته اي. چند بار چک کرده ام و الان که یك بامداد روز بعد است هنوز بر نگشته اي.  یادداشت ات را چند بارمي خوانم، «بیشتر از قبل دوستت دارم؛ ای دلیل انبساط  لحظه ها، ای عشق...!»

داستان «بازگشت» نویسنده «زانا کوردستانی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zana kordestani

هفده سال بیشتر نداشت. ته ریشی درآورده بود و صدایش کمی مردانه شده بود. خودش را مردی می‌دانست؛ اما به چشم بی‌بی هنوز همان "محولی" نق‌نقو بود. حاجی خدابیامرز "محولی" صداش می‌کرد.

ناداستان «قاف عشق» نویسنده «سپیده جنیدی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

sepideh joneidi

شب چادر سیاهش را در آسمان پهن کرده بود. مرواریدهای درخشان درشب خودنمایی می‌کردند. چشم به اسمان دوخته بودم. مدت زمان زیادی بود که فکرپوران دوست قدیمی‌ام

مرا رها نمی‌کرد. نمی‌دانستم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. استرس دیدار فردا مرا می‌ترساند.

داستان «انار نارس» نویسنده «نسرین ناصری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

nasrin naseri

غروب بود.  وقتی پایم را در کوچه گذاشتم، دیدم که زن همسایه تکیه‌داده به درخت خشک شده‌ی کنار خانه‌شان.  سرش پایین بود و چارقد سفید گلدارش نمور شده بود.  لباس هایش را باران خیس کرده بود و گونه‌اش را اشک‌هایش.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692