داستان «بین پنبه» نویسنده «سمیه جعفری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

Somayeh jafari

هنوز یک فلکه ی دیگر مانده بود تا به درمانگاه برسد،به عبارتی هنوز پنج دقیقه فرصت داشت تا گفتگوی درونی اش را ادامه داده و به نتیجه ای قطعی برسد.سعی می کرد تا خشم و کینه ای که او را تا مرز دیوانگی کشانده است،روی صورتش نمود خارجی پیدا نکرده توجه کسی را جلب نکند.

داستان «پلی در طوفان» نویسنده «فرزانه فولادی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzzعروس و داماد در کنارهم، در ابتدای پل معلق، ایستاده بودند. عروس دامن لباس سفیدش را مرتب می‌کرد. دوطرف توری را که صورت شادابش را می پوشاند، کمی پایین تر می‌کشید و از زیر آن، اینطرف و آنطرف را می پائید. انگار دنبال چیزی می گشت. نگرانی و تشویش، صورت درخشانش را مواج کرده بود. چشمانش به دنبال چیزی مبهم دو دو می‌کرد.

داستان «نقشی برای پایان، نقشی برای آغاز» نویسنده «مهری عموبیگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

می‌خواهم چیزی بنویسم، اما داستان یا مطلبی به ذهنم نمی‌رسد. جزوه و کتاب ویرایش و درست‌نویسی را باز می‌کنم و تصمیم می‌گیرم نکات زبانی، دستوری و نگارشی را یاد بگیرم. جایی در کتاب‌های آموزشی‌ خواندم هزار حرف هم که داشته باشی وقتی زبانِ درست‌نوشتن را نمی‌دانی، بی‌فایده است. استاد می‌گوید همهٔ تکنیک‌های داستان‌نویسی به کنار، باید زبان سالمی داشته باشی.

قصّه «پانی و پِنی و کمک به شاه‌مورچه» نویسنده «مریم قمی بزرگی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam ghomi

گرمای تابستان آنقدر زیاد بود که حیوانات از لانه‌هایشان بیرون نمی‌آمدند؛ پانی و پِنی هم درکلبۀ خودشان که تازه ساخته بودند  مشغول برنامه‌ریزی بودند تا ساعت‌های زیادی که قرار است در خانه بمانند و بخاطر گرما نمی‌توانند بیرون بروند از وقت‌شان مفید استفاده کنند.

داستان «با من برقص» نویسنده «مریم رستمی جو»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

maryam rostami

ساعت ١٢شب بود، ساحل با صداي در از خواب پريد، انگار كسي در را كوبيد. ساحل  خود را به اتاق نازنين رساند، دراتاقش نبود.نازنين را با صداي آرام صدا زد،"نازنين، مامان كجايي؟!"

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692