اولین «شبکه اجتماعی هنر» راه اندازی شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

به گزارش خبرگزاری هنر«آرتنا»، «شبکه اجتماعی هنر» ، اولین شبکه اجتماعی کشور می باشد که هنرمندان می توانند با اشتراک گذاشتن؛ اخبار یاداشت، مقالات، صوت، عکس و فیلم به دیگر دوستان خود اطلاع رسانی کنند.

بنا براین گزارش، « شبکه اجتماعی هنر» بر خلاف خیلی از شبکه های اجتماعی، این امکان را به کاربران می دهد که بدون هیچگونه دغدغه و نگرانی از کمبود فضا یا بزرگی حجم فایل مورد نظر(صوت، فیلم وعکس) اقدام به بارگزاری آثار خود نمایند.

همچنین از دیگر مزایای « شبکه اجتماعی هنر» حقیقی بودن افراد عضو در این شبکه می باشد.

داود یاراحمدی مدیر مسئول« شبکه اجتماعی هنر» چنین عنوان می کند: در اکثر غریب به اتفاق شبکه های اجتماعی با توجه به این که نام و رمز عبور برای کاربر عضو از طریق ایمیل ارسال می شود، افراد می توانند با هر نام مستعار و یا به نام کسی دیگر به عضویت شبکه اجتماعی درآیند.

وی افزود: در « شبکه اجتماعی هنر» شخص عضو می باید برای دریافت نام و رمز عبور، حتما شماره تلفن همراه خود را وارد نماید تا کد فعال سازی را دریافت نموده و اجازه ورود به کارتابل خود را داشته باشد.

به همین دلیل هر کارتابل، دارای یک شماره همراه می باشد که سند آن به نام فرد مشخصی بوده که نشان دهنده حقیقی بودن آن فرد است.

یاراحمدی مدیر مسئول خبرگزاری هنر«آرتنا»، در ادامه بیان داشت: البته این امکان وجود دارد که اشخاص معلوم الحالی با شماره های غیر...! به فعالیت در چنین شبکه هایی جهت مقاصدی خاص اقدام به فعالیت نمایند. اما با توجه به اینکه برای ثبت و عضویت در« شبکه اجتماعی هنر» یا هر شبکه اجتماعی دیگر حتما تعهد نامه و قوانین پلیس سایبری را امضا و قبول می نمایند، در صورت هرگونه تخلف از قوانین یاد شده، عضویت فرد از شبکه حذف خواهد شد.

 « شبکه اجتماعی هنر» این امکان را برای هنرمندان کشور فراهم خواهد آورد که نظرات، تفکرات و تجارب خود را با یکدیگر به اشتراک و تبادل بگذارند.

افراد می توانند برای عضویت در این شبکه به آدرس زیر مراجعه نمایند:

http://artna.org/fa/users/register

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692