• خانه
  • جوایز ادبی
  • رمان «چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟» اثر «مهدی رضایی» روز گذشته 12 تیر ماه 93 در دانشگاه مالایا کشور مالزی نقد و بررسی شد.

رمان «چه کسی از دیوانه ها نمی ترسد؟» اثر «مهدی رضایی» روز گذشته 12 تیر ماه 93 در دانشگاه مالایا کشور مالزی نقد و بررسی شد.

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

به گزارش خبرگزاری هنر «آرتنا»، مهدی رضایی در این باره به خبرنگار «آرتنا» گفت: این اولین تجربه نقد و بررسی اثرم در خارج از کشور بود که به صورت اسکایپی در جلسه حضور داشتم. تجربه جالب و شیرینی بود که عده ای هموطن و فارسی زبان در آن سوی دنیا دور هم جمع می شوند و درباره رمان تو صبحت می کنند. به دلیل ابراز تمایل هموطنان در کشورهای مختلف جهت خواندن این رمان و ضعف نشرو پخش و ارسال کتاب برای خارج از کشور، مجبور شدم که چاپ دوم این اثر را به صورت الکترونیکی به روی اینترنت قرار دهم تا راحت تر در دسترس مخاطبانم قرار بگیرد.
وی در ادامه افزود: طی این همه جلساتی که در شهرهای مختلف ایران و خارج از ایران برگزار شد، شاهد نقد ها، راهنمایی ها و تشویقات فراوانی بودم که باعث شده است که این راهنمایی ها را در آثار بعدی خود به کار ببندم.

«روزگار فراموش شده» در انتظار مجوز نشر بسر می برد
رضایی در خصوص دیگر آثار خود بیان داشت: در حال حاضر رمان «روزگار فراموش شده» چند ماهی است که در انتظار مجوز نشر قرار دارد و مجموعه داستان «آواز گوسفندها» را می خواهم به ناشر بسپارم. همچنین داستان بلند نواجوانانه «مشق رفاقت» را جهت بررسی به ناشر سپرده ام.
وی درباره تحقیق خود نیز توضیح داد: یک سال از شروع تحقیق کتاب «هنر نویسندگی، تجربیات نویسندگی و خطاهای نویسندگی» می گذرد و تا به حال برای بخش تجربیات نویسندگی این کتاب با 15 نویسنده با تجربه ایرانی مصاحبه کرده ام و با توجه به گستردگی این تحقیق، فکر می کنم نزدیک به یک یا دو سال دیگر باید روی این کتاب کار کنم.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692