اکتفا کردن انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به بیانیه

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

به گزارش خبرنگار مهر، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان به مناسبت روز جهانی کودک به صدور بیانیه‌ای اکتفا خواهد کرد.

بر این اساس و بنا بر اعلام  دبیر این انجمن و همزمان با نزدیک شدن به روز جهانی کودک، تنها تشکل فراگیر نویسندگان کودک و نوجوان در کشور با بیش از 300 عضو به صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز جهانی کودک و نیز آغاز بازگشایی مدارس بسنده خواهد کرد.

این در حالی است که این انجمن با بیش از 13 سال سابقه فعالیت در حوزه‌های صنفی برای نویسندگان کودک و نوجوان، بر اساس اطلاعات پایگاه اینترنتی انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، این انجمن با 148 داستان‌نویس، شاعر، مترجم، پژوهشگر، منتقد و روزنامه‌نگار حوزه‌ کتاب، ادبیات و فرهنگ کودک و نوجوان تأسیس شده و طی یک دهه، تعداد اعضای آن به مرز 300 نفر رسیده است.

ایجاد ارتباط و همدلی میان نویسندگان کودک و نوجوان و سازمان‌ها، مؤسسات نشر، انجمن‌ها و نهادهای مدنی و مراکز فرهنگی و هنری داخل و خارج از کشور و دیدار با نویسندگان و کارشناسان خارجی و ایجاد شرایط مناسب برای شرکت نویسندگان کودک و نوجوان در محافل و مجامع فرهنگی و هنری داخل و خارج کشور از جمله برنامه‌های این انجمن تعریف شده است.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692