داوران جشنواره شعر و داستان جوان معرفی شدند

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

کمال شفیعی، دبیر دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره با اعلام اسامی داوران این جشنواره، از حضور چهره‌های ادبی كشور در این جشنواره و برگزاری جلسات بحث و تبادل نظر با حضور شاعران و نویسندگان جوان و پیشكسوت خبر داد.-

 كمال شفیعی، دبیر هنری دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره، مجتبی رحماندوست، امیرحسین فردی، موسی بیدج، احمد بیگدلی، محمدرضا بایرامی، اسماعیل امینی، فاضل نظری، یوسف علیخانی، احمد خدادوست، حسین فتاحی، ناصر فیض، رضا اسماعیلی، سعید بیابانكی، هادی حكیمیان، محمدعلی قاسمی، محمد مهدوی‌شجاعی،‌ بهروز سپیدنامه، علی داوودی را به عنوان داوران و پیشکسوتان این دوره از جشنواره شعر و داستان جوان معرفی کرد.
شفیعی ضمن ابراز امیدواری از این‌كه شركت‌كنندگان در این جشنواره از فرصت حضور پیشكسوتان و هنرمندان ادبی نهایت استفاده را ببرند، گفت: این فرصت برای شاعران و نویسندگان جوان ایجاد شده تا ضمن ایجاد انگیزه به كسب تجربه‌های ارزشمند در حوزه شعر و ادب بپردازند. وی با بیان این‌كه امروزه بسیاری از مسوولان و مدیران موفق ادبی كشور از شركت‌كنندگان نخستین دوره‌های جشنواره شعر و داستان جوان بودند، افزود: این روند بیانگر موفقیت جشنواره طی سال‌های گذشته بوده و امسال هم ضمن بالا بردن میزان مشاركت شاعران و نویسندگان جوان، تلاش بر آن است تا از تجربه سرمایه‌های ادبی كشور به نحو شایسته‌ای استفاده شده و شاعران و نویسندگان جوان از حضور در این جشنواره نهایت استفاده را ببرند.
دهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره؛ روزهای 26 و 27 تیر در حوزه هنری ارومیه برگزار می‌شود.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692