«وُید » در گالری ساربان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

گالری ساربان از روز جمعه 23 تیر ماه به مدت 10 روز میزبان نمایشگاه گروهی مجسه با عنوان «وُید» خواهد بود

به گزارش روابط عمومی گالری ساربان ،نمایشگاه گروهی «وُید» با حضور 15 هنرمند جوان و بیش از 20 اثر در هم زمانی گرم ترین ماه تابستان گشایش می یابد.این نمایشگاه 23 تیر ماه از ساعت 17 تا 21 افتتاح می شود و تا 2 مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

بهار اربابی،پریسا بابایی،ملینا بهرامی،سپیده ترقی،سارا راه انجام،فرناز ربیعی جاه،آزاده روستا،سارا روحی صفت،مینا سرلک،المیرا سلامت،دلبر شهباز،نسترن صفایی،نگار فرجیانی،آتوسا وحدانی،ندا هویدا هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند که هر کدام با یک تا 3 اثر شرکت کرده اند.

موضوع زن همیشه دست مایه هنرمندان در عرصه های مختلف برای خلق آثار هنری بوده ،از نقش زن در خانواده و اجتماع گرفته تا تفاوت دنیای مردان و زنان و گاهی این نگاه،نگاهی اعتراض آمیز به تبعیض بین زن و مرد بوده است.

این اولین بار است که گالری ساربان نمایشی از هنرمندان مجسمه ساز خواهد داشت. آثار گردآوری شده در این مجموعه از تنوع قابل توجهی برخوردار هستند و از مجسمه های برنزی گرفته تا چیدمان های نوری را مورد پوشش قرار می دهند.

علیرضا لبشکا، نمایشگاه گردان این مجموعه در مورد نحوه ی انتخاب این آثار خاطر نشان می کند، این آثار اگرچه درباره ی زنان و دنیای اطرافشان است ولی شرکت پانزده هنرمند زن درآن کاملا اتفاقی بوده است و احتمال شرکت هنرمندی مرد در آن نیز وجود داشته. آثار در پرتو نگاهی روانکاوانه گرد هم آمده اند و عنوان نمایشگاه می تواند به عنوان زنجیری که این آثار را به هم مربوط می کند در نظر گرفته شود.

علاقه مندان می توانند از 24تیرماه تا 2 مرداد ماه همه روزه بجز سه شنبه ها از ساعت 16 تا 20 برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 8- 88504226 تماس حاصل نمایند.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692