صفحه ویژه «مهسا شیرازی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

mahsa shirai

مهساشیرازی هستم متولد ۱۳۷۲/۶/۱۹ در تهران متولد شدم . فارغ التحصیل رشته شهرسازی هستم.
از ۱۲ یا ۱۳ سالگی علاقه
به نوشتن داستان های کوتاه کودکانه داشتم.
همیشه دوست داشتم به نویسندگی در کنار یک هنر به چشم یک شغل هم نگاه کنم ، نویسندگی در کنار تحصیل و تخصص های دیگر نقش پر رنگ تری در زندگی من داشته وداره ، همیشه برای قلم به دست گرفت جنگیدم و خواهم جنگید. در زندگیم تمام هدفم این بوده که با کفش های آهنینی که به پا دارم در این عرصه نفس گیر و گاهی بی رحم به موفقیت برسم.
رزومه ای که توانستم در این چند ساله کسب کنم به صورت حرفه ای از سال ۹۲ آغاز شد. و اولین داستان کوتاهم به نام (یک روز مرخصی) در یک ماهنامه خصوصی چاپ شد.و در حیطه رمان و داستان بلند هم اولین کتابم به نام (این زن کیست؟)درآبان ماه سال ۹۶ چاپ شد . و در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران هم به نمایش گذاشته شد.
اولین همکاریم با ماهنامه ادبیات داستانی چوک در سال ۹۷/۸/۱ با داستان کوتاه ( خاطرات آخرین روزهای سال )آغازشد و با افتخار تا امروز ادامه داشته .(راننده تاکسی) و (یک اتفاق ساده)
و دومین کتابم به لطف و یاری خداوند در اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ به چاپ رسید.
کلام آخر هم برای همه ی عزیزان فعال در این عرصه آرزوی موفقیت می کنم . و امیدوارم با کمک خدا و افرادی همچون آقای مهدی رضایی و کادر محترم مجله چوک و تمام عزیزان هنرمند و صاحب نام بتونیم چراغ این عرصه رو همیشه روشن نگهداریم .
(در داستان زندگی ات همیشه قهرمان باش ، زیرا نویسنده خداس)

mahsa 1  mahsa 2

دیدگاه‌ها   

#2 آریا 1399-09-25 13:53
بسیار عالی موفق باشی خانم نویسنده
من هر دو کتاب شما رو تهیه کردم و خوندم همچنین در اینتساگرام متنهای کوتاه شمارو خوندم واقعا جالب و زیباست . مخصوصا کتاب دوم .
منتظر کتابهای بعدی شما هستم .
#1 مريم شيرازي 1399-04-12 14:48
تو بهتريني عزيزم
به اميد خدا در بالاترين موفقيت ها ببينيمت و هر روز موفق تر و شادتر ازروز قبلت باشي
منتظر كتابهاي بيشتري از تو نويسنده موفق هستيم

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

صفحه ویژه «مهسا شیرازی»

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692