داستان «نازیبا» نویسنده «سمیه جعفری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

ازلای درکوپه قطارنگاهی به داخل انداخت ونگاهی به اطراف انداخت. هیچ کس آنجا نبود. نفس عمیقی کشیدو وارد شد. چمدانش را زیرتخت هل داده وهیکل درشتش را روی صندلی انداخت. باخودش گفت «ای کاش کسی وارد این کوپه نشود.»

داستان «گم شد» نویسنده «ساحل نوری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

sahel nooriدقیقن همان روزی که سرما روی سر و کول آدم چمبره می‌زد و سوز می‌شد توی صورت و برف، رد خیسی روی یقه جا می‌انداخت و در خیالِ کبوتر، سرِ رهگذر جایی برای ریدن بود و اگزوز تمام ماشین‌ها غِرغِر می‌کرد، گم شد.

داستان «انتقام خاموش» نویسنده «علی‌علی‌زاده آملی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

aliz aalizadehamoli  

کرونا باعث شد مثل همة معلم‌ها چندین‌روز در خانه بمانم؛ دورکاری بَد نبود، اما دلم به هوای مدرسه و بازیگوشی‌های بچه‌ها پر می‌زد! به‌خصوص زنگ انشاء که صمیمیّت و حس و حال دیگری داشت!

داستان «تلافی عاشقانه» نویسنده «سمانه کبیری»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

samaneh kabiri.jpg

بوی آبگوشت همه جای خانه پیچیده است. یک ترازوی رنگ و رو رفته و ترک خورده گوشه آشپزخانه دیده می‌شود‌. مرد جوان چاقی با احتیاط، یک پایش را روی ترازو می‌گذارد و بعد از کمی درنگ پای دیگرش را هم به آرامی بالا می‌آورد.

داستان «بوکردن گلی خوشبو» نویسنده «محمدعلی وکیلی»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

seyed mohamad vakili

پشت اتاق شیشه‌ای بیمارستان آخرین لحظات عمر آقای ذوالعلی که حالا پنجاه و چهار سال و اندی داشت به سرعت می‌گذشت، محبوبه و مرتضی دست‌های مادر را محکم چسبیده بودند و طوری می فشردند انگار که کم کم دارنداز محبت پدر خالی می‌شوند، مادر نمی‌دانست به بچه‌های کوچکش چه بگوید و آن‌ها را چگونه از گریه ساکت کند.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692