معرفی کتاب کودک «هیس بی هیس» نویسنده «سحر انواری»، «فرخنده حق¬شنو»

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

دوست عزیز اگر به کتاب‌های علمی- تخیلی علاقه داری، به کتاب‌های «نارینا» اثر آسیموف، و «لاکی استار» اثر کلارک سری بزن. اما امروز بنا دارم کتابی هم برای مخاطب کودک معرفی کنم. کتابی به‌نام «هیس بی‌هیس». این کتاب به‌دلیل این‌که داستانی تخیلی دارد، می‌تواند موردتوجه دوستانی که به این گروه داستان‌ها علاقه دارد قرار بگیرد.کتاب هیس بی‌هیس، مخصوص گروه‌های سنی ب و ج، است ولی این به معنای این نیست که دوستان دیگر شما نتوانند آن‌را بخوانند.

داستان این کتاب درباره کسی است به نام «هیس گو». یعنی شخصیت اصلی این داستان، هیس گو است. لابد تا حالا داستان‌هایی را درباره جادوگران خوانده و یا شنیده‌اید. جادوگران در بیشتر افسانه‌ها و قصه‌های قدیمی‌تر وجود داشته‌اند و در داستان‌های امروز کم‌تر به آن‌ها می‌پردازند. اما اشتباه نکنید. داستان ما درباره یک جادوگر نیست. درباره کسی است که چون با یک جادوگر زندگی کرده است، خصوصیات جادوگر در او اثر کرده است. به‌طوری‌که دست به کارهای عجیبی می‌زند که یک انسان معمولی دست به آن‌ها نمی‌زند. داستان این کتاب اشاره دارد به این‌که بعضی‌ها ممکن است به کسانی‌که نمی‌شناسند، اطمینان کنند و از جانب آن‌ها صدمه ببینند. مانند «نیک» بچه‌ی داستان این کتاب. او هم به کسی‌که نمی‌شناخته اطمینان کرده است.

یکی از خصوصیات این کتاب تصاویر زیبای آن است. داستان هیس بی‌هیس را سحر انواری نوشته است و نشر توکا آن‌را چاپ کرده است. این کتاب در گروه داستان‌های فانتزی قرار می‌گیرد.

دوست عزیز تو می‌توانی بعد ازخواندن این کتاب و هر کتابی دیگر که خوانده‌ای، نظرت را برای ما ارسال کنی. حتی می‌توانی محاسن و معایبی را که در کتاب دیده‌ای، برای ما بفرستی. این کار سبب می‌شود تا کم‌کم با داستان‌نویسی آشنا شده و بعدها هم متوجه نکات مهمی که در داستان‌نویسی وجود دارد، بشوی.  

دیدگاه‌ها   

#1 آزاده 1395-01-15 15:47
با سلام
اين كتاب را از كجا مي توان تهيه كرد، من اين كتاب را بدوستانم معرفي كردم و با توجه به استقبال صورت گرفته نحوه تهيه آن را هم بايد به اطلاع دوستان برسانم
با تشكر

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692