مجموعه داستان با شيريني وارد مي شويم

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

نوشته: فريبا حاج دايي

مجموعه داستان«با شیرینی وارد می‌شویم» نوشته فریبا حاج‌دایی است که شامل سیزده داستان است و از سوی نشر«فراسخن»، در صدوبیست صفحه به بازار عرضه می‌شود.

   جان‌مایة داستان‌های او شهر و شهرنشینیِ امروزة ایران است. حاج‌دایی هر یک از عناصر گوناگونِ داستانی نظير انواع روايت و زاويه ديد، سبك، فضا و زمان را به کار گرفته تا داستان‌هایی فریبا و ماندگار خلق کند؛ روایت‌های گوناگونی از عشق، تنهايي، جنگ، دغدغه‌های زن در خانواده، و بایدها و نبایدها. روايت‌هایی كه سرشار از داده‌های پنهان است و خواننده را به درون داستان می‌کشاند. آدم‌های داستانی او در موقعیت‌های زمانی و مکانی گریزناپذیری گرفتار می‌آیند و ذهنِ خواننده را به چالش می‌خوانند که چه باید کرد؟!  

     حاجدايي دانش‌آموخته ادبيات زبان انگليسي است، اما كم‌تر مترجم و بيش‌تر داستانِ كوتاهنويس است. او از سا لهاي دور با مجلات فرهنگي همكاري كرده است. در سال‌هاي اخير داستان‌هاي كوتاهش را همراه با مقالات و نقد و گزارش در روزنامه‌هاي گاهي بسته و گاهي باز و مجلاتی مانند گلستانه و رودكي منتشر کرده و هنوز هم مي‌كند و تقریباً از ابتدای فعالیت سایت   دیباچه از اعضاء هیئت تحریریه آن بوده است.

 

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692