کتاب جرئت رویاپردازی تجدید چاپ شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

thumil 1

کتاب جرئت رویاپردازی (چگونه محمد بن راشد رویایش را تحقق بخشید؟ با عنوان اصلی من یجرؤ علی الحلم، کیف حقق محمد بن راشد حلمه) تجدید چاپ شد.
این کتاب که به همت انتشارات نسل نواندیش برای اولین‌بار در ایران، با ترجمهٔ مریم نفیسی‌راد و مقدمهٔ دکتر کمال رئوف به زبان فارسی منتشر شد، توانست در مدت کمتر از یک‌ماه تجدیدچاپ بشود.
این‌کتاب در ۲۰۰ صفحه، تیراژ ۵۰۰ جلد، با قیمت ۹۹۹۰۰ تومان روانهٔ بازار کتاب شده است.
رائد برقاوی، نویسنده و روزنامه‌نگار و اقتصاددان، از تجربهٔ خود از همراهی و مطالعهٔ چنددهه مسائل اقتصادی خاورمیانه و با تمرکز بر کشور امارات و بالاخص چشم‌انداز حاکم دبی، شیخ محمد بن راشد، توانسته کتابی قابل توجه به رشتهٔ تحریر در آورد.
جرئت رویاپردازی درباره محمدبن راشد، حاکم دبی است؛ کسی که امکان تحقق یافتن رویاها را در یک محیط عربی فراهم کرد و توانست دبی را تنها ظرف چند دهه به یکی از شهرهای تراز اول دنیا تبدیل کند.
 
کتاب حاضر علاوه بر تحلیل شخصیت آگاه و خردمند محمدبن راشد، به بررسی تاریخچه شکل گیری دبی در قالب شهری پیشرفته و نوین می پردازد و چگونگی تبدیل چشم انداز شیخ محمد از امارات متحدهٔ عربی ٢٠٢١ را به واقعیت مورد مطالعه قرار می دهد.
 
برشی از کتاب
وظیفهٔ حکومت خوشبخت کردن است.»
 
«خوشبختی هزینه نیست، بلکه ثروت برای مردم است.»

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کتاب جرئت رویاپردازی تجدید چاپ شد

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692