کتاب "هزار دستان باغ هزار گل" به همت حجت الله مولایی فر منتشر شد

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

zzzz

مهرداد مرادی مدیرنشر سرانه کرمانشاه:کتاب "هزار دستان باغ هزار گل" به همت حجت الله مولایی فر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار حوزه ی کتاب و نشر چوک- کتاب "هزار دستان باغ هزار گل" ویژه ی فرشید یوسفی به همت حجت الله مولایی فر، توسط نشر کتاب سرانه منتشر شد.
مرادی افزود:
این کتاب مشتمل بر مجموعه ی مقاله ها، شعرها، نقدهایی که توسط تعدادی از دوستداران و منتقدان فرشید یوسفی نگارش شده و در ۵۱۲ صفحه، قطع رقعی و جلد شومیز و به قیمت شصت هزار تومان چاپ و منتشر شده است.
این مترجم فعال کرمانشاهی تصریح کرد:
از یک سال پیش که اندیشه چاپ و نشر کتاب ویژه ی پیشکسوتان فرهنگ و ادب کرمانشاه در ذهنم افتاد و قرعه ی چاپ و نشر اولین کتاب؛ به نام استاد فرهیخته جناب آقای فرشید یوسفی افتاد.این انتشارات با ارائه فراخوان به مدت سه ماه، اقدام به جمع آوری مقاله ها و شعرها و نقدها در مورد فرشید یوسفی نمود.
نویسنده مجموعه داستان "غریق" ادامه داد:
اواخر سال گذشته این کتاب چاپ شد و تصمیم بر آن بود که طی یک مراسم عمومی از این کتاب در حضور اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه در استان رونمایی شود. ولی متاسفانه به دلیل شیوع بیماری فراگیر کرونا این امکان میسر نشد و چون ممکن است این شرایط ادامه پیدا کند، بدون رونمایی اقدام کردیم.
مترجم رمان "برخاسته" افرود:
استاد یوسفی متولد سال هزار و سیصدو بیست کرمانشاه است، ایشان عمری را به شغل معلمی سپری کرده و تاکنون شانزده جلد کتاب شامل: تاریخ بزرگان کرمانشاه و گردآوری اشعار کردی و فارسی از شاعران بومی منتشر کرده است.
دلیل انتخاب این پیشکسوتِ فرهنگ و ادب کرمانشاه این بوده که ایشان تاکنون هیچ کتابی از آثار خود منتشر نکرده و تمام دغدغه شان انتشار آثار بزرگانی چون تمکین و مهجور کرمانشاهی و سایر گذشتگان کرمانشاه بوده است.
مدیر انتشارات سرانه در پایان گفت:
انتشار این کتاب را به استاد فرشید یوسفی و نویسنده ی کتاب حجت الله مولایی فر و اصحاب فرهنگ و ادب کرمانشاه تبریک و تهنیت می گویم و امیدوارم توفیق ادامه ی این راه میسر شود تا کتاب ویژه ی سایر پیشکسوتان این عرصه نیز منتشر شود.

گفتنی است که این کتاب در فروشگاه کتاب خرد به نشانی: کرمانشاه، چها راه اجاق، مطهری غربی، مقابل کتاب فروشی علمی، قابل تهیه است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

کتاب "هزار دستان باغ هزار گل" به همت حجت الله مولایی فر منتشر شد.

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692