مجموعه داستان گروهي «كانون فرهنگي چوك» منتشر شد )

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

به گزارش خبرگزاري كانون فرهنگي چوك: مهدي رضايي دبيركانون فرهنگي چوك اعلام كرد كه مجموعه داستان كانون فرهنگي چوك با نام «چوك1» منتشر شده است. وي افزود: اين مجموعه داستان در سال 89 جمع آوري شد و بعد از كش و قوس هاي فراوان در مميزي ارشاد و مرحله چاپ اواخر بهار منتشر شده است.اين مجموعه داستان شامل 23 داستان كوتاه و داستانك از بيست نويسنده جوان مي باشد و اولين تجربه چاپي انجمن داستاني چوك است.

 مهدي رضايي در ادامه گفت: هرچند كه جمع آوري اين مجموعه، كار طاقت فرسايي بود، اما تصميم دارم تا هر سال يك مجموعه از سوي كانون فرهنگي چوك منتشر نمايم. كه احتمالا فراخوان اين مجموعه در شهريور منتشر شود و علاوه بر داستان پذيراي اشعار دوستان هم باشيم.

 نويسندگاني كه دراين مجموعه آثارشان منتشر شده است عبارتند از: حميد رضا اكبري شروه، طيبه تيموري نيا، مهدي رضايي، مينو كلانتر مهدوي، معصومه شريفي،مجيد جنگي زهي،زهره مسكني، بنفشه بندعلي،نگين كارگر، بهروز انوار،افسانه طباطبايي، ليلي مسلمي،ربابه رياضي نسب، ايوب بهرام،مرتضي غياثي،محمد اكبري،عادله خليفي،مرجان مجيدي،حسام ذكا خسروي.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692