نمایش عروسکی «خداحافظ راکون پیر» صبح‌ها هم اجرا می‌شود

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

استقبال خوب از نمایش عروسکی «خداحافظ راکون پیر» در مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باعث شد تا این نمایش در برخی از روزها دوبار در صبح ویژه مهدهای کودک و مراکز فرهنگی اجرا شود.

این نمایش به کارگردانی فهیمه و سیما میرزاحسینی از روز 23 خرداد بر روی صحنه رفته است و در این روزها علاوه بر اجرای عمومی خود در ساعت 19 صبح‌ها نیز با استقبال مراکز فرهنگی، هنری، پایگاه‌های تابستانی و مهدهای کودک تهران روبرو شده است. «خداحافظ راکون پیر» براساس داستانی از کلر ژوبرت با همین نام نوشته شده که در آن ، هفتمین جوجه طوطی دوست ندارد به دنیا بیاید و راکون پیر برای او از زیبایی های دنیا می گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی‌اش خارج شده و متولد می‌شود اما همان‌طور که روزها می‌گذرد و جوجه بزرگتر می‌شود راکون پیر هم پیر و پیرتر می‌شود تا این‌که یک روز ... در این نمایش که گروه درخت سیب آن را در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران بر روی صحنه برده است، با بهره‌گیری از طراحی صحنه ویژه و چند وجهی که در آن انواع عروسک‌های تاپتیبل و سایه‌ای به‌کار گرفته شده دنیایی شگفت‌انگیز و بسیار شاد برای کودکان خلق شده است و به همین دلیل که در روزهای گذشته مورد استقبال خوب تماشاگران قرار گرفته است. آهنگ‌سازی این نمایش را سعیده میرزاحسینی و طراحی و ساخت عروسک‌های آن را سیما و سمانه میرزاحسینی بر عهده دارند. علی تابع امام نیز طراحی و ساخت دکور آن را انجام داده است. نمایش «خداحافظ راکون پیر» در ساعت 19 و صبح‌ها (با هماهنگی قبلی) هر روز غیر از شنبه‌ها، در سالن بوستان مرکز تولید تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان میزبان عموم مخاطبان خواهد بود. شماره‌های 09199377965 و 88980721 نیز برای ذخیره جا و پیش‌فروش بلیت در نظر گرفته شده است. دسترسي به اين خبر به همراه تصوير و خبرهاي ديگر در پايگاه اطلاع‌رساني كانون با نشاني www.kanoonnews.ir امكان‎پذير است.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692