موكول شدن كنگره‌ي شعر دفاع مقدس به ارديبهشت آينده

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

دبير علمي بيستمين كنگره‌ي سراسري شعر دفاع مقدس از تغيير در زمان برگزاري كنگره و موكول شدن آن از اسفند به ارديبهشت‌ ماه خبر داد.

مصطفي محدثي خراساني با اعلام اين خبر به خبرنگار بخش ادب خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: كنگره‌ي شعر دفاع مقدسِ امسال در ارديبهشت‌ماه سال 91 برگزار مي‌شود؛ زيرا به اين نتيجه رسيديم كه اين جشنواره در پايان سال با عجله برگزار مي‌شود؛ در نتيجه براي اين‌كه كارها در پايان با عجله انجام نشود، زمان برگزاري كنگره را به ارديبهشت‌ماه منتقل كرديم.

او افزود: اين تغيير سبب مي‌شود جشنواره‌هاي استاني در نيمه‌ي دوم سال به پايان برسد و در نيمه‌ي اول سال، كنگره‌ي سراسري برگزار شود و موج ادبيات پايداري زمان طولاني‌تري در كشور در جريان باشد.

محدثي با اشاره به برگزاري جشنواره‌هاي استاني كنگره‌ي شعر دفاع مقدس گفت: جشنواره‌هاي استاني در حال برگزاري است و تاكنون دو جشنواره در گيلان و فارس برگزار شده است كه تا پايان بهمن‌ماه، برگزاري اين جشنواره‌ها به پايان مي‌رسد.

دبير علمي كنگره‌ي شعر دفاع مقدس درباره‌ي كيفيت شعرها در كنگره‌ي شعر دفاع مقدس گفت: ما تلاش مي‌كنيم با فعالان اين حوزه ارتباط برقرار كنيم تا شاعراني كه دغدغه‌ي مقاومت دارند، به شركت در اين جشنواره تشويق شوند؛ يعني به دادن فراخوان اكتفا نمي‌كنيم و زمينه‌ي سرودن را براي شاعران فراهم مي‌كنيم تا آن‌ها بتوانند حضور فعال‌تري داشته باشند.

محدثي همچنين درباره‌ي مكان برگزاري اختتاميه‌ي كنگره‌ي سراسري شعر دفاع مقدس گفت: از آن‌جا كه زمان اختتاميه از اسفند به ارديبهشت‌ماه تغيير پيدا كرده، فرصت بيش‌تري داريم تا بتوانيم مكان اختتاميه را مشخص كنيم و هنوز مكان برگزاري اختتاميه‌ي كنگره‌ي سراسري شعر دفاع مقدس مشخص نيست.

لينك


نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692