آغاز داوری جایزه کتاب كودک «اتصالات» با پنجاه کتاب

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

شورای کتاب نوجوانان امارات از پایان مهلت ارسال آثار و آغاز داوری مرحله چهارم از جایزه کتاب کودک «اتصالات» خبر داد. 50 عنوان کتاب کودک و نوجوان به زبان عربی در این دوره از جایزه اتصالات با هم رقابت می‌کنند.-
پس از اعلام فهرست نهایی نامزدهای دریافت این جایزه، برنده امسال این رقابت ادبی در ماه نوامبر (2012) و در مراسم افتتاح نمایشگاه کتاب شارجه اعلام خواهد شد.
مروه العقروبی، مدیر هماهنگی برنامه‌های جایزه اتصالات ضمن اعلام این خبر افزود استقبال نویسندگان و ناشران برای شرکت در این رقابت هر سال بیشتر می‌شود و اوضاع خاص برخی کشورهای عربی نظیر مصر، تونس و سوریه مانع از مشارکت آثار از این کشورها در این رقابت نبوده است، به طوری که سوریه و تونس هر یک 9 درصد از آثار شرکت کننده و مصر به همراه امارات و اردن هر یک 15 درصد از این آثار را به خود اختصاص داده‌اند. سهم فلسطین 7 درصد و عربستان 5 درصد است و بیشترین آثار هم به میزان 25 درصد متعلق به لبنان است.
ارزش مادی جایزه کتاب کودک «اتصالات» امارات یک میلیون درهم امارات است که نیمی از آن برای ناشر و نیم دیگر برای نویسنده و تصویرگر کتاب برتر است. سال گذشته کتاب «پرواز کن هواپیما» نوشته «أماني العشماوي» و تصویرگری «هنادي سلیط» از انتشارات «دار النهضة» مصر توانست جایزه این رقابت را کسب کند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692