استقبال از کتاب منتشر نشده رولینگ

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

«یک جای خالی ناگهانی» اثر جديد جی.کی.رولینگ خالق مجموعه «هری پاتر»كه نخستین رمان وي برای بزرگسالان محسوب مي‌شود، پرفروش شد.-
خانم رولینگ که کتابش آخر این هفته (6 مهر) منتشر می شود با استقبال برای پیش فروش این کتاب بار دیگر خبرساز شده است.
وی که تاکنون تمام تلاش خود را به کار برده تا خبری اضافه بر آنچه پیش بینی شده از این کتاب به بیرون درز نکند، می گوید در این کتاب قصد داشته سیاست‌بازان محلی و لافزن‌ها را افشا کند و آن‌هایی را که پرمدعا و دروغگويند، دست بیندازد.
«یک جای خالی ناگهانی» با مرگ یکی از اعضای شورای شهر یک شهر کوچک شروع می شود و بر تلاش های مردم شهر برای تصاحب این جا ادامه پیدا می کند. با جلو رفتن داستان روشن می شود که همه آرامش این شهر ظاهری بود و مردم آن ریاکارانی دورو هستند.
رولینگ که با مجموعه کتاب های «هری پاتر» رکوردهای جدید در صنعت کتاب خلق کرد، با آخرین جلد از مجموعه «هری پاتر» 5/2 میلیون نسخه فروش در 24 نخست انتشار کتاب را تنها در بریتانیا تجربه کرد. هر چند کتاب جدید رولینگ که برای بزرگسالان نوشته شده بعید است با همان استقبال روبه رو شود، اما می تواند رکوردهای جدید در این بخش به جای بگذارد.
«نماد گمشده» نوشته دن براون نویسنده آمریکایی که پس از «کد داوینچی» در سال 2009 منتشر شد بالاترین آمار فروش در میان کتاب های بزرگسالان را در اختیار دارد. این کتاب در هفته نخست رکورد 550 هزار نسخه ای را به جای گذاشت.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692