ترکیب‌بند عاشورایی موسوی گرمارودی به چاپ سوم رسید

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

کتاب «آغاز روشنایی آیینه»؛ ترکیب‌بند بلند عاشورایی سیدعلی موسوی گرمارودی توسط انتشارات سوره‌مهر به چاپ سوم رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، موسوی گرمارودی درباره کتابش گفت: نام موقت این ترکیب‌بند «از گلوی غمگن فرات» بود که در نیمه فروردین 87 در روزنامه اطلاعات منتشر شد.

وی ادمه داد: در نقد و نظر صاحب‌نظران به همان نام اولیه اشاره می‌‌شد که البته‌ همه این نقد و نظرها را در همین کتاب خواهید خواند. بعد از آن در مشورت با دوست شاعرم فاضل نظری، بهتر دیدم که نام کتاب ‌را به «آغاز روشنایی آیینه» تغییر دهم.
 
این کتاب شامل ترکیب‌بندی پانزده بندی است در آن صاحب‌نظرانی چون بهاالدین خرمشاهی، سید صدرالدین قوام شیرازی، محمد یزدانپرست، حمیدرضا شکارسری و مرتضی امیری اسفندقه درباره این ترکیب‌بند نقد و نظرهایی ارائه کرده‌اند.
 
در بخش دیگر کتاب، موسوی گرمارودی در دو مطلب جداگانه شعر زنده‌یاد سیدحسن حسینی با نام «شاعری در تصرف شعر» و شعرهای آیینی قیصر امین پور مورد بررسی قرار داده است.
 
کتاب «آغاز روشنایی آیینه» در 124 صفحه قطع رقعی و با قیمت 2هزار و 500 تومان در شمارگان 2هزار و 500 نسخه توسط انتشارات سوره مهر به چاپ سوم رسیده است.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692