کارگاه براساس "قصه های خوب برای بچه های خوب"

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

کارگاه قصه‌خوانی و تصویرگری بر اساس «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»
بنیاد مهدی آذریزدی با هماری معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، کارگاه قصه‌خوانی و تصویرگری در تهران برگزار می‌کند.

رضا بردستانی، مسئول دبیرخانه دائمی بنیاد مهدی آذریزدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تفاهم به عمل آمده میان دبیرخانه این بنیاد و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران اظهار داشت: بنیاد در همین راستا و همزمان با روز جهانی کودک و نوجوان روز شنبه 16 مهر اقدام به برنامه قصه‌خوانی و قصه گویی با محوریت کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب خواهد کرد.

وی افزود: این برنامه روز شنبه 16 مهر، در خانه فرهنگ گلها واقع در بزرگراه شهید گمنام، تقاطع کردستان برگزار می‌شود.

به گفته بردستانی در این برنامه برای 60 دانش‌آموز حاضر در این برنامه بر مبنای کتاب قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب برنامه قصه‌خوانی برگزار می‌شود و پس از آن نیز به صورت پیوسته کارگاه تصویرگری و کلاژ برگزار شده و در ادامه از دانش‌آموزان خواسته می‌شود تا بر مبنای قصه‌هایی که برای آنها خوانده شده است به تصویرگری بپردازند.

به گفته مسئول دبیرخانه دائمی بنیاد مهدی آذریزدی گفت: این برنامه در ادامه در سه نوبت در هشتم آبان‌ماه در فرهنگسرای شفق و 27 آذرماه در پارک ساعی تهران نیز برگزار خواهد شد.

 

لینک

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692