استقبال از «دلتنگی های» فاطمه بهرامی در گالری ساربان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

 

این مجموعه با عنوان «دلتنگی» شامگاه گذشته 9 تیر ماه در گالری ساربان رونمایی گردید

به گزارش روابط عمومی گالری ساربان نمایشگاه نقاشی های فاطمه بهرامی عصر جمعه 9 تیر ماه با استقبال کم نظیر هنرمندان و هنردوستان گشایش یافت

در این مراسم هنرمندان و فرهیختگانی چون:استاد پرویز کلانتری،عزیز اله نظری نوری،عظیم زرین کوب،علی شاکری راد،ایرج شایسته پور،محمد محمودی،احمد آریامنش،داود شهیدی،محمد معمارزاده،رایزن فرهنگی سفارت گرجستان دکتر نیکولا ناخوتسریشویلی(nikoloz nakhutsrishvili)و ... حضور داشتند.

نمایشگاه «دلتنگی» که مورد تحسین هنرمندان و هنردوستان حاضر در این مراسم قرار گرفت شامل 30 اثر از این هنرمند است که با تکنیک اکرلیک و رنگ روغن روی بوم خلق شده اند.

فاطمه بهرامی متولد 1345 در تهران و دانشجوی دکترای پژوهش هنر است ،بهرامی از سال 62 فعالیت هنری خود را آغاز کرده وتاکنون برگزاری 21 نمایشگاه انفرادی و 18 نمایشگاه گروهی را در کارنامه هنری خود دارد.

بهرامی در حاشیه مراسم و در مورد سوژه کارها چنین گفت:

«غزال» به عنوان یکی از زیباترین مخلوقات خداوند، با تناسب بی همانندی که در خلقتش به کار رفته همواره جایگاه خاصی در فرهنگ و باورها، ادبیات و هنر ایران داشته و مظهر زیبایی، معصومیت وکمال است .

در بین پرندگان نیز «خروس» به عنوان سمبل تجدید حیات، غرور، تعصب، مظهر طبیعت و نماد پیوند انسان با مظاهر طبیعی شناخته میشود. زیبایی و شکوه هر یک از این مخلوقات در دل طبیعت، هر یک بهانه و دستاویزی است برای آنکه از هر ابزاری و از هر تکنیکی بهره گرفته و با بیان و نگاهی شخصی ، این شیفتگی ابراز شود.

شاید گذراندن 17 سال تجربه به منظور رسیدن به سیر و شیوه های شخصی ، پشتوانه ای باشد برای اینکه فرم، رنگ ، ابزار و ادارک شخصی در کنار یکدیگر به عنوان عناصر مکمل، حرکت و ناپایداری «لحظه» را در طبیعت به نمایش بگذارند. ناپایداری حتی یک گام ، یک نفس ، بی قراری، بیم و شتاب در طبیعت بیداد میکند و تنها یک ضربه قلم، شاید، همان گریز پایی را همراهی کند.

«دلتنگی» فرصت مناسبی برای بازدید و خرید آثار هنری با سلایق مختلف و قیمت های مناسب برای همه علاقه مندان به آثار هنری به وجود آورده، قیمت آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه از 500 هزار تا 1 میلیون و پانصد هزار تومان است.

علاقه مندان می توانند تا 19 تیرماه همه روزه و جمعه ها بجز سه شنبه هاو تعطیلات رسمی ،از ساعت 16 تا 20 برای بازدید از این آثار به گالری ساربان واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان صابونچی (مهناز)، کوچه مهماندوست، پلاک 8 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 8- 88504226 تماس حاصل نمایند.

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692