نفرات برتر جشنواره سراسری ادبیات کودکان و نوجوانان

چاپ ایمیل تاریخ انتشار:

نفرات برتر جشنواره سراسری ادبیات کودکان و نوجوانان رضوی اعلام شد
شهرکرد - خبرگزاری مهر: نفرات برتر ششمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی به میزبانی شهرکرد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین جشنواره سراسری ادبیات کودک و نوجوان رضوی با معرفی نفرات برتردر مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد به کار خود پایان داد.

اسامی نفرات برتر این جشنواره به شرح زیر است:

در بخش شعر و درمقطع سنی کودک، فاطمه علیزاده از آستارا، فاطمه بزرگی و مریم افسری از بافق به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در مقطع سنی نوجوان، طه ارجونی از کلاله گلستان و فاطمه مجیدی از جویبار مازندران به ترتیب اول و دوم شدند و فاطمه سادات سجادی از کلاله گلستان و آرزو سبزواری از فرخ شهر چهارمحال وبختیاری مشترکا سوم شدند.

درهمین بخش و در مقطع سنی بزرگسال نیز محمد جواد شاهمرادی از اصفهان، منی‍ژه هاشمی از مشهد و فرشته حسن زاده از الشتر لرستان به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در بخش قطعه ادبی و درمقطع سنی کودک، سارا کاظمی از شهرکرد، فاطمه بساط از نمین اردبیل و زهره پورپناه از سلماس آذربایجان غربی توانستند به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند و در مقطع سنی نوجوان، سحر نظم بجنوردی از بجنورد، صبا باجلان از بروجرد لرستان و مریم حاتمی از پلدختر لرستان به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در مقطع سنی بزرگسال، زهرا غلامی، سکینه بشارت‌نیا، معصومه مهری از فرخ‌شهر چهارمحال وبختیاری به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در بخش داستان‌نویسی در مقطع سنی کودک، فاطمه سلمانی از چادگان اصفهان، مبین کله‌وندی از قصرشیرین و محمد پارسا میرمحمدی به ترتیب اول تا سوم شدند.
 
در مقطع سنی نوجوان، فاطمه اصغریان از جویبار مازندران، معصومه رضی‌پور از جویبار مازندران و محمد امینی از شلمزار چهارمحال و بختیاری توانستند مقام‌های اول تا سوم را کسب کنند و در مقطع سنی بزرگسال، احسان غدیری از مشهد، تهمینه کریمی از فرادنبه چهارمحال و بختیاری و طیبه شجاعی از کرمان به ترتیب حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

لینک

 

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

جلسات ادبی تفریحی

jalasat adabi tafrihi

اطلاعات بیشتر

مراسم روز جهانی داستان با حضور استاد شفیعی کدکنی، استاد باطنی و استاد جمال میرصادقی
جلسات ادبی تفریحی کانون فرهنگی چوک
روز جهانی داستان و تقدیر از قبادآذرآیین سال 1394
روز جهانی داستان و تقدیر از فریبا وفی سال 1395
یازدهمین جشن سال چوک و تقدیر از علی دهباشی شهریور 1395

جلسات کارگاهی آزاد

jalasat kargahi azad

اطلاعات بیشتر

تماس با ما    09352156692